Соціум

Між владою й громадою — постійний діалог

Традиційною практикою діалогу влади та громади стало проведення особистих виїзних прийомів громадян у мікрорайонах міста.
Так, у І півріччі цього року відбулося п’ять виїзних прийомів за участю: першого заступника міського голови Олександра Віннікова, зокрема на базі ЖЕКу №3, заступників міського голови Анатолія Нестерука — на базі ЖЕКу №1 та Івана Прокопця — ЖЕКів №№2, 6, керуючої справами виконавчого комітету Людмили Черевченко — ЖЕКу №5. Під час виїзних прийомів було зареєстровано та опрацьовано 46 звернень від місцевих мешканців, які своєчасно розглянуті, заявникам надані конкретні відповіді щодо їхніх проблем.

Традиційною практикою діалогу влади та громади стало проведення особистих виїзних прийомів громадян у мікрорайонах міста.
Так, у І півріччі цього року відбулося п’ять виїзних прийомів за участю: першого заступника міського голови Олександра Віннікова, зокрема на базі ЖЕКу №3, заступників міського голови Анатолія Нестерука — на базі ЖЕКу №1 та Івана Прокопця — ЖЕКів №№2, 6, керуючої справами виконавчого комітету Людмили Черевченко — ЖЕКу №5. Під час виїзних прийомів було зареєстровано та опрацьовано 46 звернень від місцевих мешканців, які своєчасно розглянуті, заявникам надані конкретні відповіді щодо їхніх проблем.
Для організації продуктивного діалогу керівників міста з громадськістю, окрім проведення прес-конференцій, інтерв’ю з посадовими особами місцевого самоврядування, ефективно функціонує гаряча телефонна лінія зв’язку “Міська влада відповідає”. Протягом звітного періоду було організовано та проведено чотири лінії за участю міського голови Сергія Мельника, секретаря міської ради Костянтина Чернилевського, заступників міського голови Івана Прокопця та Анатолія Нестерука. За результатами проведення прямих телефонних ліній, зареєстровано 45 звернень від мешканців міста, жодне не залишилося поза увагою.
Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян, їх поінформованості широко використовуються засоби масової інформації, а саме: газета “Проскурів”, ТРК “Місто”, “Подільські вісті”, “Поділля-центр”, обласне радіо, веб-сайт міської ради та інші, де систематично висвітлюється різноманітна інформація щодо проведеної роботи зі зверненнями громадян та роз’яснення найбільш актуальних питань, які хвилюють мешканців обласного центру.
На виконання пунктів 1, 2, 5 Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” відділ роботи зі зверненнями громадян міської ради здійснює контроль за додержанням законодавства щодо ведення діловодства та роботи зі зверненнями громадян у 16 виконавчих органах міської ради та комунальних підприємствах. Завдяки цьому протягом І півріччя вдалось уникнути надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів тощо. Для зручності мешканців в мікрорайонах розміщено 32 скриньки “Для звернень до міського голови”, через які хмельничани мають можливість подати свою пропозицію, заяву чи скаргу на ім’я очільника міста. У І півріччі опрацьовано 15 таких звернень. Цілодобово працюють автовідповідач відділу роботи зі зверненнями громадян і телефон довіри міського голови, за результатами яких було зареєстровано 29 питань і забезпечено їх своєчасний розгляд.
Ефективно функціонує така інноваційна форма роботи, як розгляд звернень, які надходять на сайт міської ради з розміщенням результатів розгляду. Цьогоріч уже опрацьовано 183 звернення. Причому в найкоротші терміни: 4-5 робочих днів. Також на адресу керівництва міста надійшло 113 запитів на публічну інформацію.
Надзвичайно позитивно оцінено громадою міста відкриття й функціонування Центру надання адміністративних послуг. Сьогодні ця установа забезпечує комфортніші умови та економію часу, який витрачають хмельничани на отримання послуг, а з іншого боку, створює зрозумілий і прозорий механізм їх отримання. Під одним дахом хмельничани отримують понад 150 послуг. У ЦНАПі проводять особистий прийом громадян міський голова та його заступники, керівники виконавчих органів міської ради. Також у Центрі можна отримати кваліфіковану інформаційну, консультативну та правову допомогу щодо послуг, подати звернення, пропозицію або зауваження з будь-яких питань.
Систематично проводяться щомісячний, щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян. Так, з початку 2014 року на адресу керівництва міста надійшло 5012 звернень, що на 614 або 10,9% менше, ніж за І півріччя минулого року (5626 звернень). Із загальної кількості звернень громадян значна питома вага належить письмовим зверненням (4065 звернень або 81,1%). На особистих прийомах у керівників міста за звітний період побували 947 громадян (або 8,9%). Особисто міський голова прийняв 278 осіб або 28,5% загальної кількості прийнятих на особистих прийомах громадян керівництвом міста. Питома вага позитивно вирішених звернень становить 69,5% загальної їх кількості або 3488 звернень. Найчастіше мешканці міста зверталися з питань соціального захисту (2353 звернення), роботи комунального господарства (995), земельних відносин (709), житлової політики (378), інвестиційної та зовнішньоекономічної політики, будівництва та підприємництва (128) та інших.
Керівництво виконавчого комітету міської ради вважає за доцільне й надалі приділяти постійну увагу роботі зі зверненнями громадян як одному з пріоритетних напрямів своєї діяльності. Між владою та громадою міста — постійний діалог.
Анатолій САВЧЕНКО,
завідуючий відділом роботи зі зверненнями громадян

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *