Виїзні прийоми громадян, які проводять міський голова та його заступники, як правило, вирізняються активністю з боку мешканців мікрорайонів, але завжди підкреслюють довіру до них та визначають надію на належний відгук щодо своїх звернень. Досить насиченим у цьому плані було спілкування з громадянами у приміщенні ЖЕКу №2, в якому взяв участь заступник міського голови Іван Прокопець.
Виїзні прийоми громадян, які проводять міський голова та його заступники, як правило, вирізняються активністю з боку мешканців мікрорайонів, але завжди підкреслюють довіру до них та визначають надію на належний відгук щодо своїх звернень. Досить насиченим у цьому плані було спілкування з громадянами у приміщенні ЖЕКу №2, в якому взяв участь заступник міського голови Іван Прокопець.
У більшості прохачів проблеми були побутового характеру. Так, мешканці провулку Жовтневого, 1 просять завершити благоустрій прибудинкової території після передачі їхнього будинку у комунальну власність. У мешканки Прибузької, 34 колективне звернення: допомогти виявити тих, хто засмічує каналізацію і затоплює підвальні приміщення. Її сусідка просить прочистити непрацюючу вентиляцію на кухні. А власниця квартири з Театральної, 46 вже не один рік звертає увагу на руйнування облицювальної плитки на стіні цього будинку, яке призводить до охолодження помешкання та вологості в ньому. Колективним було прохання жителів Водопровідної, 57: звільнити їхній двір від самочинно збудованих гаражів, які перешкоджають нормальному відпочинку дорослих та дозвіллю дітей.
Крім цих та інших звернень, щодо яких Іван Прокопець зробив відповідні доручення комунальним службам, йому довелося розбирати й складні випадки. Зокрема, конфлікт між сусідами приватного будинку через його добудову. Як з’ясувалося, попередня спроба владнати суперечки у численних інстанціях бажаного результату не дала, отож залишилося лише звернення до суду. Не маючи відповідних прав якось вплинути на ситуацію, заступник міського голови надав громадянам кваліфіковану пораду щодо юридичного вирішення конфлікту, яке влаштовуватиме обидві сторони. Допоміг він врегулювати й справу щодо надання службового житла працівниці ЖЕКу, котра його конче потребує.
За обов’язковим правилом таких прийомів на всі звернення громадяни отримають вичерпну інформацію про виконання відповідних робіт.
Наш кор.