Соціум

Новий сервіс енергетиків краю

Як ми вже інформували, на виконання постанови НКРЕ ПАТ “Хмельницькобленерго” відкрило новий підрозділ сервісного обслуговування споживачів — кол-центр.

Як ми вже інформували, на виконання постанови НКРЕ ПАТ “Хмельницькобленерго” відкрило новий підрозділ сервісного обслуговування споживачів — кол-центр.

Відтак з початку березня з будь-якого населеного пункту області телефоном можна цілодобово отримувати інформацію щодо стану рахунку, процедури підключення до електромереж, перерв у електропостачанні, тарифи, з’єднання з оператором чи диспетчером і залишити свої пропозиції чи скарги. Натомість за обраним принципом роботи “Споживач — найвища цінність компанії” подільські енергетики пішли далі простого виконання постанови, а підійшли до цього творчо. Так, персонал кол-центру підбирався не тільки з урахуванням рівня освіти, а й за допомогою професійних психологів, щоб споживачі могли отримувати не лише кваліфіковану відповідь, а й відчути повагу до себе і своїх проблем. За найкращими стандартами обладнане саме приміщення кол-центру: як за естетикою сервісного офісу, так і за рівнем сучасного обладнання. Як зазначив, знайомлячи представників ЗМІ з кол-центром та його новаціями перший заступник генерального директора ПАТ “Хмельницькобленерго” Борис Кравець, “цей підрозділ є для нас своєрідним дзеркалом роботи компанії, яка прагне будувати Європу в нас, на Поділлі”.
Нині працівники кол-центру щодня відповідають на понад сотню дзвінків і ця цифра невпинно зростає, адже споживачі компанії вже встигли впевнитись у зручності та ефективності нового сервісу, який надає компанія ПАТ “Хмельницьк-обленерго” за телефонами: 0800-50-50-62 (безкоштовно) та 75-52-00.
Володимир Разуваєв
Фото Миколи ШАФІНСЬКОГО

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *