Віднедавна “гаряча лінія” в Хмельницькому стала ще доступнішою для містян. Для зручної комунікації з громадою влада запустила одразу два нових сервіси – електронний контакт-центр і чат-бот у вайбері. Тепер, маючи в руках мобільний телефон, мешканець у будь-який час доби може скерувати місцевій владі свої звернення чи пропозиції, не телефонуючи в кол-центр. Завдяки цьому донести свою думку до міської влади можна ще зручніше та оперативніше.
При цьому ніхто не відміняв спілкування з мером та його заступниками в режимі реального часу, зателефонувавши на звичайний стаціонарний телефон у відведений на те час. З початку року на прямі телефонні лінії “Міська влада відповідає” надійшло 322 звернення від жителів Хмельницької міської територіальної громади. Усі вони своєчасно розглянуті, заявникам надані конкретні, обґрунтовані відповіді.
Цього тижня на телефонні звернення громадян відповідав міський голова Олександр Симчишин. За годину часу на “пряму лінію” зателефонувало понад 20 мешканців тергромади. Кожен мав можливість донести свою проблему, почути думку мера та конкретну відповідь. Здебільшого містяни телефонували з питань роботи громадського транспорту, оренди комунального майна, надання житла, нарікали на забудовників та розташування літніх майданчиків, а також скаржились на сусідів. “Більшість з тих, хто телефонували — літні люди, яким треба помагати навіть у найпростіших проблемах, — зазначив міський голова. — Є й такі, хто вже роками телефонує на кожну телефонну лінію, вказує на проблеми і часто конструктивно. Таким людям ми завжди вдячні, бо не можемо все бачити і знати, а вони допомагають помітити речі, які лишилися поза увагою”.
Нагадаємо, пряма телефонна лінія “Міська влада відповідає” працює щотижня. На телефонні звернення відповідає міський голова, секретар міської ради, заступники міського голови та керуюча справами виконавчого комітету.
Номер телефону прямої лінії “Міська влада відповідає” — 76-48-88.
Ольга Сєргєєва