Відтепер з мобільного телефону можна поскаржитись на проблеми, які є в медичних закладах міста.
Днями на вхідних дверях усіх відділень Хмельницької міської лікарні, окрім оголошення “вхід в бахілах і в захисних масках”, з’явились дві наліпки з QR-кодами. Навівши на один з них камеру мобільного телефону чи увімкнувши сканер доступності, одним кліком можна увійти на електронну пошту управління охорони здоров’я. Другий QR-код спрямує вас на сайт Хмельницької міськради. І в першому, і в другому випадку на вашому екрані з’явиться спеціально розроблена форма, де можна залишити скаргу, яка стосується обслуговування в лікувальному закладі, внести пропозиції чи повідомити ту чи іншу інформацію. За словами заступника міського голови Романа Примуша, з часом такі наліпки з QR-кодами будуть у всіх без винятку комунальних медзакладах міста. Це дасть можливість владі оперативно реагувати на зауваження та нарікання пацієнтів і так само швидко усувати проблеми.
“Раніше заклади охорони здоров’я були бюджетними установами, а зараз вони стали самостійними суб’єктами господарювання і починають конкурувати з приватною медициною. Щоб бути успішними, вони мають працювати на високому рівні. Через електронну систему HELSmedic ми вже бачимо частину проблематики, але нам потрібний постійний зв’язок з пацієнтом, і ось зараз запроваджуємо механізм зворотнього зв’язку, щоб це для будь-якої категорії населення було зручно”, — зазначив Роман Примуш.
Щомісяця усі звернення від містян, які надходитимуть на електронні адреси міськради та управління охорони здоров’я, переглядатимуться, їх аналізуватимуть і на них реагуватимуть.
“Є проблеми, характерні для усіх закладів, скажімо, застарілі обладнання, меблі чи десь потрібно ремонт зробити. Ми це бачимо, розуміємо і над цим працюємо, а є питання, які не видимі зовні, а коли надходить скарга, на неї потрібно реагувати. Власне, ми цю систему зараз налагоджуємо”, — прокоментував заступник міського голови.
За словами ж медиків, запроваджена система досить доречна, особливо під час карантинних заходів, оскільки не передбачає прямих контактів. Окрім цього, вона сприятиме емпатійному та толерантному ставленню медиків до пацієнтів та наданню якісних послуг.
Ольга Сєргєєва