Відповідно до розпорядження міського голови оголошується конкурс на заміщення двох вакантних посад головних спеціалістів управління транспорту та зв’язку; вакантної посади державного реєстратора відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень управління з питань реєстрації
Вимоги до претендентів на посади головних спеціалістів управління транспорту та зв’язку: громадянство України; вільне володіння державною мовою на рівні, визначеному Законом України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”; навички роботи на комп’ютері на рівні досвідченого користувача, навички роботи з MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook), Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox), електронною поштою, навички користування оргтехнікою; відсутність заборон, визначених частинами третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”; повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра; стаж роботи не менше трьох років; аналітичні здібності, висока працездатність, наявність комунікативних навичок, вміння працювати в команді.
Вимоги до претендентів на посаду державного реєстратора відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень управління з питань реєстрації: громадянство України; вільне володіння державною мовою на рівні, визначеному Законом України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”; навички роботи на комп’ютері та оргтехніці; відсутність заборон, визначених частинами третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”; вища освіта за спеціальністю “Правознавство”; стаж роботи в сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року.
Примітка. На виконання пункту 4 Порядку здійснення Міністерством юстиції контролю за діяльністю в сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2016 року (зі змінами) для претендентів на посаду, які успішно пройшли конкурс, передбачено проведення спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно щодо осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або на іншу посаду, що передбачає виконання функцій державного реєстратора, перебували на посаді державного реєстратора в іншого суб’єкта державної реєстрації або проведення тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації осіб, які мають намір виконувати функції державного реєстратора та не перебували на посаді державного реєстратора у певного суб’єкта державної реєстрації.
Для участі в конкурсі необхідно подати заяву про участь у конкурсі, належним чином оформлену особову картку (форма П2-ДС) з відповідними додатками, фотокартку розміром 4х6, копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України, копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, письмову згоду на обробку персональних даних, заяву про відсутність заборон та згоду на проведення перевірки, передбачених Законом України “Про очищення влади”, копію трудової книжки або послужного списку, копію військового квитка або приписного свідоцтва (для військовослужбовців або військовозобов’язаних), довідку про допуск до державної таємниці (у разі наявності), а також успішно скласти іспит.
Додаткова інформація надається кадровою службою за телефоном (0382) 65-03-29.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів від публікації оголошення за адресою: м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3, к. 109.