Соціум

Нова схема перевезень: плюси та мінуси

Ми запитали хмельничан, як вони реагують на нововведення в транспортній мережі міста.

 

 

Ми запитали хмельничан, як вони реагують на нововведення в транспортній мережі міста.

Анатолій САВЧУК, викладач:

— Єдиний позитив нової схеми перевезень — автобуси великої місткості на деяких маршрутах: №№2, 21, 22, 30а, 58. Але загалом вважаю, що бажаної реформи не відбулося, вона в нинішніх умовах міського розвитку взагалі неможлива. Насамперед потрібна сучасна транспортна інфраструктура: розширення вулиць, побудова розв’язок… На мою думку, доцільною є зміна загальної схеми: перехід до маршрутів не від мікрорайону до мікрорайону, а лише до центру міста з пересадочними зупинками. Це, думаю, зменшить і вартість тарифів, і завантаженість вулиць маршрутками, які накладаються одна на одну.

 

Юрій ТРИФОНОВ, пенсіонер:

— Нова схема погіршила перевезення на проспекті Миру: зник автобус №22, тролейбусів №№1, 2а, 3, 10 замало, як і раніше. Зменшення кількості маршруток у місті призвело до збільшення людей на зупинках, якість перевезень насправді не зросла.

 

Микола ЗАГАНЯЧ, депутат міської ради:

— Те, що схему перевезень треба було змінювати, стало зрозумілим давно. Зокрема й перехід на транспорт великої місткості. Дещо вже зроблено, але кількість маломістких маршруток залишається великою. Проблемою вважаю, що людей спочатку треба було ознайомити зі змінами, щоб вони швидше адаптувалися до новацій, яких, до речі, не так і багато. Нова схема передбачає і новий розклад руху, а на зупинках змін не видно. Це стосується не лише тролейбусів, а й автобусів та маршруток.

Микола Шафінський, фотограф:

— Постійно користуюся тролейбусом, що курсує за маршрутом №15. Після оновлення транспортної мережі частина з них ходить за попередньою схемою, коли кінцевою зупинкою є вулиця Староміська, біля універмагу “Юність”. Інша частина тепер їде до автовокзалу №2. Але проблема в тому, що розрізнити їх можна лише за кінцевою точкою прибуття, маршрути — різні, а номер один — 15! Тобто одні 15-і їдуть до автовокзалу, інші — до “Юності”. Плутанина серед пасажирів страшенна. Варто було б розрізнити їх літерою “а” або взагалі назвати різними номерами.

 

Віктор Паламарчук, директор КП “Електротранс”:

— Для того, аби нова транспортна мережа прижилася й повноцінно запрацювала, потрібен, звичайно, час. Наразі пасажири ще не встигли добре вивчити й звикнути до нових маршрутів і нумерації транспортних одиниць, які їх обслуговують. Та все-таки маємо гарні відгуки пасажирів, зокрема про нові автобусні маршрути №№30а та 58. Схвально відгукуються хмельничани й про тролейбусні маршрути №17 (“Катіон” — Автовокзал №1) та №13 (Гречани-Ракове). А от 15-й маршрут тролейбуса (Староміська — Болбочана), який тепер подовжено до автовокзалу №2, сприймається неоднозначно. Мають своїх прихильників нічні тролейбуси №№61, 62 та 63, що працюють на вулицях міста з 23.00 до 5.30. Думаю, мережа відповідно до побажань пасажирів буде вдосконалюватися.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *