Соціум

Управління адмінпослуг розширює сферу діяльності

Хмельницьке управління адміністративних послуг чи не єдине в Україні за послугами має якнайширше представництво в органах державної влади. І це при тому, що кількість адміністраторів разом із керівником налічує 32 особи. Про те, над чим працює колектив сьогодні, наша розмова з начальником управління адміністративних послуг Олексієм ХОХЛОВИМ.

Хмельницьке управління адміністративних послуг чи не єдине в Україні за послугами має якнайширше представництво в органах державної влади. І це при тому, що кількість адміністраторів разом із керівником налічує 32 особи. Про те, над чим працює колектив сьогодні, наша розмова з начальником управління адміністративних послуг Олексієм ХОХЛОВИМ.

— Олексію В’ячеславовичу, які результати роботи вашого колективу?

— Наразі приймаємо документи і видаємо результати на 214 видів адмінпослуг. Для зручності хмельничан управління збільшує їх перелік. Трохи статистики. З початку року послуг з реєстрації юридичних та фізичних осіб задокументовано 9543, речових прав на нерухоме майно — 839, місця проживання — 7043. Видано 1958 паспортних документів, а також 1649 послуг, суб’єктом надання яких є Держгеокадастр, документів дозвільного характеру — 2009. Станом на 1 червня надали 37138 послуг (без урахування тих, що надаються в режимі інформування та консультування).

— Над чим працюєте нині?

— У червні реалізуємо громадський проект “Бюджет участі” щодо оновлення зони очікування відвідувачів та облаштування дитячої кімнати. Приміщення вже визначене і згодом буде відповідно вмебльоване та оснащене. Ми постаралися продумати все до дрібниць: від кольору м’якого покриття підлоги, столика і стільців до ігрового будиночка, аби діти змогли самостійно розважитися, поки батьки будуть зайняті своїми справами. Ми зможемо запропонувати їм розвиваючі іграшки, до речі, вітчизняних виробників, розмальовки і навіть мольберт.
Також у червні завершимо тестування програми щодо надання послуг, пов’язаних з отриманими відомостями з Державного земельного кадастру, зокрема витягів про земельну ділянку. Для цього спеціально створюємо два робочі місця. Ведемо перемовини з керівниками Держгеокадастру щодо прийому документів від суб’єктів звернення та видачу готових документів (17 послуг). Відповідно до змін, внесених у Водний кодекс України, які набрали чинності з 4 червня цього року, визначено, що дозвіл на спеціальне водокористування видається територіальними органами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства. Таким органом на Хмельниччині є сектор Державного агентства водних ресурсів України. Тому департамент екології та природних ресурсів Хмельницької ОДА передав повноваження з видачі даних дозволів новоствореному сектору. Наразі Державне агентство водних ресурсів розробило і затвердило інформаційну та технологічну картки щодо видачі дозволу на спеціальне водовикористання, на підставі яких адміністратори відділу дозвільних процедур управління адміністративних послуг розпочали прийом документів уже з 7 червня.
Також працюємо над розробкою сайту з особистим кабінетом заявника, мобільними додатками, завдяки яким можна буде замовити послугу наперед, отримати онлайн-консультацію тощо. До речі, плануємо частину послуг перевести в онлайн-режим.
А також у 2017-2018 роках маємо освоїти кошти, виділені на відкриття головного офісу на Кам’янецькій, 38 (на фото — його проект).

— Чи є новини щодо перспективи виготовлення документів, які посвідчують особу?

— Так, і досить приємні. Завершуються тендерні процедури на придбання двох станцій, які виготовлятимуть біометричні паспорти.

— Ліквідувати зайві папери та часові витрати повинна система електронного документообігу. Як із цим впровадженням?

— Наразі система електронного документообігу працює в тестовому режимі. Думаю, незабаром зможемо підключити до єдиної бази 35 суб’єктів господарювання, а це підвищить можливість контролю за якістю опрацювання звернень громадян і в цілому ефективність роботи органів на місцях. Адже обсяг документів, які опрацьовують тепер різні структури, достатньо великий. Тож без електронних технологій працювати в ХХІ сторіччі неможливо. Користуючись нагодою, хочу подякувати своєму колективу за розуміння й ефективну роботу.
Розмовляла Вікторія СТАНДРІЙЧУК
Фото Миколи ШАФІНСЬКОГО

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *