Соціум

Скільки коштуватиме проїзд у маршрутці?

З 1 березня проїзд у автобусах та маршрутних таксі мав би коштувати хмельничанам 4 гривні, проте фактично подорожчали лише тролейбусні квитки до 2 гривень і 50 копійок. Так сталося через позов громадського активіста Івана Кульгука до виконавчого комітету Хмельницької міської ради. Суд призупинив рішення останнього щодо підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті. Минулого четверга у міськрайонному суді спробували вирішити, скільки, зрештою, коштуватиме проїзд у маршрутках…

З 1 березня проїзд у автобусах та маршрутних таксі мав би коштувати хмельничанам 4 гривні, проте фактично подорожчали лише тролейбусні квитки до 2 гривень і 50 копійок. Так сталося через позов громадського активіста Івана Кульгука до виконавчого комітету Хмельницької міської ради. Суд призупинив рішення останнього щодо підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті. Минулого четверга у міськрайонному суді спробували вирішити, скільки, зрештою, коштуватиме проїзд у маршрутках…

Судове слухання тривало ледь не дві години, проте навіть не дійшло до розгляду справи по суті, а зупинилося на розгляді клопотань сторін.
Спочатку представники перевізників — ФОП Віталій Марценюк, ТОВ “Рембуд-транс”, ЗАТ “Хмельницьке таксі”, ФОП Олександр Мішин попросили суддю долучити їх до розгляду справи як третіх осіб.
Проте, повернувшись з нарадчої кімнати, суддя Олег Карплюк відмовив їм у задоволенні клопотання, аргументуючи тим, що вони не надали жодних документів, які б підтвердили, що вони зацікавлені особи. Схожу відмову отримав і відповідач: представники інтересів виконкому просили суддю долучити співробітника міського управління транспорту та зв’язку. Суддя задовольнив клопотання Івана Кульгука, який власне й подав на міськвиконком до суду, адже вважає його рішення щодо підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті незаконним. У своєму клопотанні позивач просив доручити вивчення тарифоутворення Київському науково-дослідному інституту судових експертиз.
“Його експерти допоможуть відповісти: чи документально підтверджується кількість перевезених пасажирів та вартість виробничих витрат у кожній маршрутці та перевізнику, якою є собівартість одного пасажира з документальним підтвердженням витрат та загальної кількості перевезених пасажирів тощо. Враховуючи думку людей, готовий особисто сплатити збір на проведення експертизи”, — зазначив Іван Кульгук.
Отож суддя задовольнив клопотання Івана Кульгука та призупинив розгляд справи до отримання результатів експертизи Київського науково-дослідного інституту судових експертиз.
Оскільки подібна експертиза може тривати навіть півроку, хмельничани ще довго зможуть їздити у маршрутних таксі за 3 гривні й 50 копійок, а в автобусах — за 3 гривні.
Проте самі перевізники налаштовані радикально, адже переконані, що з нинішніми тарифами вони не зможуть працювати далі.
Представники Асоціації пасажирських перевізників “Поділля” під час зборів повідомили, що вимагатимуть у депутатів міської ради на черговій сесії 22 березня відмінити попереднє рішення міськвиконкому. Це необхідно для того, щоб виконавчий комітет ухвалив нове рішення й тарифи на проїзд у громадському транспорті становили 4 гривні. Якщо ж депутати вимогами перевізників знехтують, то бусики вже 23 березня не вийдуть на маршрути.
Андрій ЯЩИШЕН
фото автора

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *