Перша у нинішньому році пряма лінія спілкування з громадянами “Міська влада відповідає” за номером 76-48-88 не стільки здивувала, скільки спантеличила. Для заступника міського голови Володимира Гончарука, який брав у ній участь, неочікуваною стала кількість дзвінків — усього чотири, причому частина з них повторювала звернення до влади попередньої прямої лінії.
Перша у нинішньому році пряма лінія спілкування з громадянами “Міська влада відповідає” за номером 76-48-88 не стільки здивувала, скільки спантеличила. Для заступника міського голови Володимира Гончарука, який брав у ній участь, неочікуваною стала кількість дзвінків — усього чотири, причому частина з них повторювала звернення до влади попередньої прямої лінії.
Нечисленні цього разу дзвінки стосувалися різних аспектів, характерних для сьогодення, зокрема щодо нагальних потреб хмельничан і водночас їхнього небайдужого ставлення до життєдіяльності міста. Так, дрібний підприємець, жінка-інвалід, подякувавши Володимиру Гончаруку за допомогу в оформленні субсидії за житлово-комунальні послуги, поскаржилася на її малий розмір. Доручення посадовця — перевірити правильність нарахування субсидії. Інша скарга виявилася не за адресою — щодо справедливості встановленої вартості міжміських перевезень маршрутками. Порада відповідача: звернутися до облдержадміністрації, адже це питання не входить до повноважень міської влади.
Поза рамками цих повноважень були й скарги на встановлення вартості розрахункових книжок банківськими структурами та додаткове нарахування газівниками кубів газу за так званий “підігрів води” у години, коли є перерва у подачі гарячої води. Щодо останнього, єдиним виходом може бути встановлення індивідуального лічильника газу. Але чи спроможні на це скаржники?
Натомість пакет звернень від мешканця мікрорайону Книжківці мав зовсім інший характер. Людина заклопотана проблемою відповідності санітарним нормам рівня випромінювання базової станції мобільного зв’язку на своїй вулиці, відсутністю аптечного кіоску в цій частині мікрорайону, а ще необхідністю встановлення огорожі на місцевому кладовищі. Характерно, що цей пакет повністю співпадав зі зверненнями в ході грудневої прямої лінії, на які додзвонювач вже мав би отримати відповіді. Виходить, що вони його не задовольнили.
Наш кор.