Соціум

Традиції у спілкуванні з владою

В останній нинішнього року прямій телефонній лінії “Міська влада відповідає” з хмельничанами спілкувався заступник міського голови Андрій Бондаренко. Завершальний етап прямої лінії активністю додзвонювачів не відзначився, довелося відповісти лише на чотири звернення.

В останній нинішнього року прямій телефонній лінії “Міська влада відповідає” з хмельничанами спілкувався заступник міського голови Андрій Бондаренко. Завершальний етап прямої лінії активністю додзвонювачів не відзначився, довелося відповісти лише на чотири звернення.

Натомість вони мали різний характер, хоча надходили від громадян однієї категорії населення — людей з особливими потребами — інвалідів. Зважаючи на це, логічними були два звернення щодо надання матеріальної допомоги на лікування, придбання ходунків. Інвалід з вулиці Заводської, 57/1 поскаржився на комунальників за розриття тротуару і незавершення його відновлення, відтак йому важко пересуватися візком. Він також звернув увагу на відсутність зручного під’їзду до будівлі “Хмельницькводоканалу” і автостанції №2 для тих, хто змушений користуватися інвалідним візком.
Мешканець вулиці Збарського, 15 попросив заміряти рівень електромагнітного випромінювання на базовій станції мобільного зв’язку поблизу його будинку. Він вважає його надмірним.  Інше звернення цього ж додзвонювача стосувалося прохання відкрити аптечний кіоск-прибудову до сімейної амбулаторії, оскільки у цьому мікрорайоні, а йдеться про Книжківці, немає аптеки.
Ось так особисті проблеми людей виявилися пов’язаними з конкретними недоліками вже загального характеру у життєдіяльності міста. Прикметно, що таке поєднання є традиційним для прямої телефонної лінії та свідчить про небайдужість хмельничан до проблем рідного міста і довіру до його керівництва.
Наш кор.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *