Міська влада продовжує впроваджувати політику відкритості у сфері кадрових питань. Так, минулої п’ятниці у сесійній залі міської ради громадськості були презентовані кандидати на керівні посади трьох управлінь — економіки, торгівлі, транспорту та зв’язку.
Міська влада продовжує впроваджувати політику відкритості у сфері кадрових питань. Так, минулої п’ятниці у сесійній залі міської ради громадськості були презентовані кандидати на керівні посади трьох управлінь — економіки, торгівлі, транспорту та зв’язку.
Першим представили кандидата на посаду очільника управління економіки. Ним може стати Оксана Новодон (на фото), яка є кандидатом економічних наук, має дві вищі освіти. До цього вона десять років пропрацювала в облдержадміністрації, пройшовши шлях від головного спеціаліста до заступника начальника управління економічного розвитку й начальника відділу зовнішньоекономічної діяльності та міжнародного співробітництва. Головним своїм завданням бачить переведення діяльності управління економіки в практичну площину.
“Весь час міське управління економіки займалося виключно статистичною роботою й частково дублювало функції інших управлінь. Я планую змінити цю ситуацію й перевести його роботу у практичну площину. Зокрема, допомагати місцевим підприємцям у залученні інвестицій у їхній бізнес, консультувати про способи підвищення якості продукції місцевих виробників до європейських стандартів, впроваджувати системи на зразок iGov… Планую створити віртуальну виставку продукції, яку виробляють місцеві підприємства, й розглянути доцільність створення хмельницького економічного кластера”, — розповіла Оксана Новодон.
Вона показала, що готова проявляти ініціативу й змінювати підходи до роботи управління економіки. Загалом претендент на посаду відповіла на всі запитання, щоправда, деякі були, як мінімум, нелогічними. Наприклад, в Оксани Новодон запитали, чи вона готова впроваджувати у місті зміни до оподаткування, хоча це взагалі не в юрисдикції міста.
Очільником управління торгівлі може стати колишній підприємець, співзасновник мережі продовольчих магазинів “Кошик” та побутової хімії “Триде” Олександр Панченко. Він одразу заявив, що свою частку бізнесу уже давно продав, а на управлінську посаду йде, щоб дійсно створити комфортні й цивілізовані умови ведення бізнесу в Хмельницькому. Так, одним із найперших своїх завдань бачить боротьбу з незаконними МАФами.
“Необхідно провести інвентаризацію всіх МАФів у місті. Ніхто не планує боротися з підприємцями, які ведуть торгівлю в рамках закону. Проте нині у Хмельницькому є кіоски, які працюють без жодних дозволів, далеко не в кожному є касові апарати. Більше того є й такі підприємці, які продають алкогольні напої неповнолітнім. З цим однозначно потрібно боротися. Але насправді планую налагодити тісну співпрацю з місцевими підприємцями, щоб вони могли комфортно займатися бізнесом”, — зазначив Олександр Панченко.
Також він пообіцяв представникам ринків, що боротиметься з тими, хто веде торгівлю у несанкціонованих місцях. Розуміючи, що для пенсіонерів це можливість заробити хоч щось, кандидат на посаду начальника управління торгівлі обіцяє для них на ринку спеціальні місця за символічну плату.
Очільником галузі транспорту та зв’язку може стати нинішній виконуючий обов’язки керівника управління Сергій Шепурев. Там він людина не нова, адже з 2008 року працював заступником попереднього начальника управління Петра Кузьміна. Як виконуючий обов’язки Сергій Шепурев уже допоміг запустити нічні тролейбуси, а ще підготував документи для створення нового маршруту Озерна-Ракове.
“У майбутньому плануємо ввести безготівковий електронний розрахунок за транспортні послуги, дослідити пасажиропотік і встановити у тролейбусах GPRS-навігатори”, — розповів Сергій Шепурев.
Саме під час його представлення розгорівся скандал, причиною якого стала не його кандидатура, а давній конфлікт перевізників і представників громадської ради. Присутні на певний час забули про кандидата й зосере-дилися на словесній перепалці й взаємних образах.
Загалом представники громадськості схвалили всіх трьох кандидатів. Далі — слово за депутатами міської ради.
Андрій ЯЩИШЕН
Фото автора