Лютнева пряма лінія “Запитай у влади”, яку проводив у вівторок заступник міського голови Анатолій Нестерук, була неабияк насичена зверненнями хмельничан. Їх можна традиційно розділити на особисті й загальноміські. Показово, що останніх стає все більше. Ось і цього разу з-понад півтора десятка дзвінків переважна більшість стосувалася саме проблем з життєдіяльності міста.
Лютнева пряма лінія “Запитай у влади”, яку проводив у вівторок заступник міського голови Анатолій Нестерук, була неабияк насичена зверненнями хмельничан. Їх можна традиційно розділити на особисті й загальноміські. Показово, що останніх стає все більше. Ось і цього разу з-понад півтора десятка дзвінків переважна більшість стосувалася саме проблем з життєдіяльності міста.
Так, додзвонювачі з числа як підприємців-перевізників, так і пасажирів, активно пропонували застосувати в місті адресну допомогу пільговикам замість відшкодування пільгового проїзду, як правило, лише ХКП “Електротранс”, що створює конфліктну ситуацію з приватними перевізниками.
Не меншає скарг людей на нинішню практику забудови міста: хаотично “ущільнену” або зі знищенням зелених зон. Не вперше додзвонювачі прямої лінії звертають увагу на погане освітлення території дендропарку, нехтування водіями правил дорожнього руху. Висловлюють незадоволення встановленими нормами споживання води, природного газу, електроенергії, хоча це не є прерогативою міської влади. А ось для останньої актуальними мають стати скарги на роботу підрозділу КП “Хмельницькводоканал” з повірки та заміни лічильників, щодо незадовільного стану відділення поштового зв’язку №16 та його обладнання, проведення робіт з утеплення житлових будинків (зокрема ОСББ “Юлія”).
Хмельничан цікавили й процес переатестації працівників поліції, оплата харчування дітей у закладах освіти тощо.
Вкотре пакет зауважень висловив громадський активіст Володимир Корчинський: про торгівлю на тротуарі вулиці Кам’янецької, порушень на комунальному ринку “Ранковий”, стану покинутих будівель і зовнішньої реклами, зникнення урн для сміття на деяких зупинках та інші, на його погляд, негативні явища, котрі псують зовнішній вигляд міста.
Зверталися люди і з особистими проханнями: допомогти встановити одинокому інваліду лічильник води, покращити якість опалення в будинку, посприяти в передачі у комунальну власність житлових будинків, які належать ПАТ “Проскурів”, здійснити ремонт внутрішніх мереж на проспекті Миру, 76/7 тощо.
На всі звернення Анатолій Нестерук детально відповідав, про необхідні заходи і ремонтні роботи додзвонювачі отримають письмові повідомлення.
Наш кор.