Як хмельничанин зі стажем і патріот рідного міста, не можу спокійно спостерігати за тими негативами, які ще залишаються на його території, деякі — уже тривалий час. Зокрема є потреба у належному обладнанні транспортних зупинок на вулиці Проскурівській, біля музичного училища та міської лікарні для зручності людей. Необхідно краще слідкувати за станом зовнішньої реклами, яка часто не відповідає реаліям, втрачає первісний привабливий вигляд тощо. Насамперед це стосується сіті-лайтів.
Як хмельничанин зі стажем і патріот рідного міста, не можу спокійно спостерігати за тими негативами, які ще залишаються на його території, деякі — уже тривалий час. Зокрема є потреба у належному обладнанні транспортних зупинок на вулиці Проскурівській, біля музичного училища та міської лікарні для зручності людей. Необхідно краще слідкувати за станом зовнішньої реклами, яка часто не відповідає реаліям, втрачає первісний привабливий вигляд тощо. Насамперед це стосується сіті-лайтів.
Неодноразово звертався до керівництва міста через пряму телефонну лінію та листами щодо недоліків на комунальному ринку “Ранковий”, зокрема стану кіосків, де відсутні торгові ярлики. Звертаю увагу на каналізаційну мережу ринку, котра є фактично відкритою і становить небезпеку. На залізничну колію відкриті виходи з ринку, що також є небезпечним для людей.
Наше чудове місто не прикрашають старі поштові скриньки на деяких вулицях, якими ніхто вже не користується. Щодо цього, на жаль, досі триває “футбол” між “Укрпоштою” та міським управлінням житлово-комунального господарства, відтак вони залишаються безгосподарними. Такими є і деякі будівлі на території міста, які псують його зов-нішній вигляд.
Особлива тема: ситуація з лазнею №1. За офіційною інформацією посадовців, вона після ремонту й модернізації котлів має нарешті запрацювати. Це добре, але хотілося б, щоб вона була і зручнішою для відвідувачів. Так, бажано відкрити запасний вихід з другого поверху, встановити аптечний кіоск з продажем предметів гігієни. У лазні має бути інформаційна дошка щодо правил користування сауною та парною тощо. Не завадило б встановити у загальних залах радіо. Лазня №1 — улюблений заклад багатьох хмельничан, отож він має бути комфортним, зручним і сучасним.
До речі, щодо зручності. Думаю, міська влада може посприяти вдосконаленню обслуговування споживачів КП “Хмельницьктеплокомун-енерго”: зробити одну розрахункову книжку замість двох — за прикладом КП “Хмельницькводоканал”.
Володимир Корчинський