Соціум

Боротьба за голоси

Виборчий марафон на Хмельниччині стартував задовго до офіційного початку, а кандидати розпочали жорстку боротьбу за кожен голос. Про це та інші особливості передвиборчих перегонів під час прес-конференції розповів координатор кампанії спостереження Громадянської Мережі ОПОРА у регіоні Андрій Попик.

Виборчий марафон на Хмельниччині стартував задовго до офіційного початку, а кандидати розпочали жорстку боротьбу за кожен голос. Про це та інші особливості передвиборчих перегонів під час прес-конференції розповів координатор кампанії спостереження Громадянської Мережі ОПОРА у регіоні Андрій Попик.

За його словами, ОПОРА зафіксувала фальстарт виборчих перегонів: більшість потенційних кандидатів почала рекламувати себе у ЗМІ, на носіях зовнішньої реклами, за допомогою різноманітних акцій і роботи власних благодійних фондів ще з літа. А з початку нового навчального року боротьба між кандидатами тільки набрала обертів. Найбільшою проблемою він вважає тотальний популізм і низьку виборчу культуру населення.
“Кандидати не доносять до людей ідеї, програми, цілі, а орієнтуються на популістичні гасла. Наприклад, обіцяють контрактну армію, а не мобілізацію, хоча місцеві ради не мають повноважень вирішувати подібні питання. Можливо, таким чином окремі політичні сили вже готуються до парламентських виборів. Окрім того, з’явилося чимало “благодійників”, які продовжують “засівати” свої округи. Більше того, якщо раніше політики це робили, соромлячись розголосу, то нині деякі сили ставлять такий підкуп виборців собі в заслугу. Деякі кандидати навіть почали влаштовувати благодійні обіди для знедолених”, — поділився Андрій Попик.
Політики не гребують маніпуляціями навколо війни на Сході й активно займаються власним піаром на цій болючій для українців темі. Хтось розповідає, що допоміг військовим, інший — що сам воював.
Особливістю нашої області стало те, що деякі парламентарії-мажоритарники почали створювати власні партії, готуючи плацдарм до парламентських виборів.
Нині поки що чорного піару проти конкретних кандидатів не зафіксовано. Це пояснюється тим, що політичні партії ще не довели до кінця власні соціологічні дослідження й не визначилися з головними конкурентами, яких згодом поливатимуть брудом. Нині ж політики більше працюють над власним іміджем, а не псуванням чужого. Хоча вже не за горами використання брудних технологій, адже через специфіку нинішнього виборчого законодавства кандидати й партії будуть боротися за голос кожного виборця, не гребуючи жодними методами.
Андрій ЯЩИШЕН

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *