Соціум

Тепер слово за міською владою

Німецький державний банк готовий інвестувати в розвиток тролейбусного транспорту в Хмельницькому

У ХКП  “Електротранс” з’явилася реальна можливість заново розпочати життя після того, як  європейські інвестори вкладуть кошти в це комунальне підприємство. Ціна питання — 180  мільйонів гривень.

Саме ця  сума  інвестицій, за умовами договору, буде  використана на реконструкцію всіх десяти тягових підстанцій, заміну трансформаторів 40-річної давнини, а також будівництво нової лінії та придбання транспорту.
“Щодо побудови нової тролейбусної лінії, про яку мріють хмельничани, — розповідає директор “Електротрансу” Віктор Паламарчук, — то контактна мережа протяжністю 3,3 км проляже від заводу “Катіон” до мікрорайону Ракове через Львівське шосе, вулиці Толстого, маршала Красовського, Чорновола, Трудову. Крім того, плануємо побудувати трансформаторну тягову підстанцію і закупити 30 тролейбусів. Нині інвестор визначається, під який відсоток (5-10% річних) зможе надати кредит та на який термін. Попередньо обговорений з інвесторами термін кредитування — 12 наступних років. Наразі вирішуються питання, хто виступатиме гарантом для інвестора. Швидше за все, це буде Хмельницька міська рада. У свою чергу, міська влада має знайти механізм погашення кредиту”.
На запитання: чи зможе підприємство саме розраховуватися по кредитних запозиченнях, Віктор Анатолійович відповів, що такої  можливості на  сьогодні в “Електротрансу” немає.
“Якби держава  вчасно та в повному обсязі розраховувалася з нами за перевезення пільгових пасажирів, — каже він, — то із 33 мільйонів гривень ми спромоглися б виплачувати по кредиту приблизно 17,5 мільйона! Але проблема в тому, що держава ще з минулого року боргує нам 2,6 млн. грн. У цій ситуації змушені звернутися до міської влади за допомогою у виділенні додаткових коштів. Інший шлях — піднімати плату за проїзд. Але це дуже непопулярний крок, особливо нині, коли хмельничани вже відчули підвищення тарифів на комунальні послуги. Тож тепер слово за міською владою. Тільки вона вирішуватиме: чи розвиватиметься в місті дешевий та екологічно чистий вид транспорту”.
Максимально реалізувати цей проект можна протягом року.
Вікторія СТАНДРІЙЧУК
Фото з архіву редакції

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *