Соціум

Про особливості спілкування з владою

Практично вщент була заповнена телефонними зверненнями година роботи прямої лінії спілкування з владою. Навантаження у півтора десятка дзвінків випало на заступника міського голови Анатолія Нестерука. І хоча він є куратором житлово-комунального господарства міста, йому довелося відповідати і на питання інших галузей. Як завжди, серед охочих донести свої проблеми до міської влади переважно були ті, кому дошкуляють побутові негаразди, але за традицією прямої лінії виявилося чимало таких, хто щиро вболіває за загальний стан міста, культуру його вигляду.

Практично вщент була заповнена телефонними зверненнями година роботи прямої лінії спілкування з владою. Навантаження у півтора десятка дзвінків випало на заступника міського голови Анатолія Нестерука. І хоча він є куратором житлово-комунального господарства міста, йому довелося відповідати і на питання інших галузей. Як завжди, серед охочих донести свої проблеми до міської влади переважно були ті, кому дошкуляють побутові негаразди, але за традицією прямої лінії виявилося чимало таких, хто щиро вболіває за загальний стан міста, культуру його вигляду.

Так, постійний учасник телефонного спілкування з вулиці Гагаріна вкотре озвучив цілий пакет своїх зауважень і пропозицій. Він знову звернув увагу на неприпустиму, на його переконання, ситуацію на комунальному ринку “Ранковий”: непривабливий вигляд павільйонів, відсутність цінників, відповідного одягу продавців, небезпечний вихід з території на залізничні колії, недбалу герметизацію каналізаційного колодязя тощо. Не вперше цей наполегливий додзвонювач вимагає навести порядок зі стихійною торгівлею на вулиці Кам’янецькій, відновити громадський туалет у сквері імені І.Франка та дешеві душові у міській лазні №1, ліквідувати непотрібні поштові скриньки у масивах житлових багатоповерхівок, встановити номери будинків на вулиці Проскурівській, здійснювати контроль за станом зупинок пасажирського транспорту. Непокоїть його і вигляд об’єктів зовнішньої реклами на території міста, яка, на його думку, не завжди відповідає потребам людей та рівню культури обласного центру.
Захисники тварин порушили питання щодо доцільності подальшого перебування притулку для собак у приватних руках, що не зробило його сучасним і таким, що відповідає санітарним нормам. Інші небайдужі хмельничани зверталися щодо зміни ранішнього часу вивезення сміття з контейнерів, потреби прибирання території навколо озера в мікрорайоні Озерна, відновлення старого режиму роботи маршруту автобуса №11, ремонту доріг тощо.
Характерно, що своєрідним свідченням довіри людей до міської влади є й звернення, які вона не може задовольнити через обмеженість свого статусу. Так, деякі додзвонювачі скаржилися на різкий злет цін на продукти та ліки, затримку заробітної плати медичним працівникам дитячої лікарні, котра здійснюється нині не з міського, а з державного бюджету. Відтак заступнику міського голови довелося розтлумачувати оголошені новації державної політики щодо децентралізації влади та особливості вітчизняних ринкових відносин, впливати на які влада міста не має повноважень.
Зробивши відповідні доручення на виконання звернень додзвонювачів, про які вони будуть своєчасно поінформовані, Анатолій Нестерук висловив подяку тим, хто своєю небайдужістю допомагає міській владі вирішувати проблеми благоустрою міста й покращення комфортності проживання його громадян.
Наш кор.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *