Соціум

Зростає напруга на приміських електричках

Здається, наша нова післямайданна обласна влада має шанс повторити одну з помилок  попередників, які свого часу мало не довели до перекриття залізниці у нашому місті обуреними пасажирами приміських електричок, про що тоді писав “Проскурів”.

Здається, наша нова післямайданна обласна влада має шанс повторити одну з помилок  попередників, які свого часу мало не довели до перекриття залізниці у нашому місті обуреними пасажирами приміських електричок, про що тоді писав “Проскурів”. Протягом кількох місяців керівництво Жмеринської дільниці Південно-Західної залізниці буквально знущалося з пасажирів цих електропотягів, які тільки цим транспортом мають можливість дістатися до обласного центру, де більшість з них працює. Тож у найгарячішу пору — вранці і підвечір — дирекція дільниці комплектувала електричку, яка курсувала зокрема між Жмеринкою та Хмельницьким шістьма вагонами, в які набивалося стільки пасажирів, що вже на станціях Деражня та Коржівці ледь протискалися. Відповідно підвечір ця електричка у бік Жмеринки бралася знову штурмом, тож доходило до пікетів. Подібна ситуація тривала декілька місяців на багатьох приміських маршрутах, здається, може повторитися.
Адже нині знову почастішали випадки випробування на фізичну і моральну стійкість пасажирів-заробітчан не лише з населених пунктів у напрямку Жмеринки, а й Кам’янця-Подільського та Волочиська.
Тож якщо хтось у такий спосіб штучно готується до організації протестних акцій на залізниці, то це цілком може вдатися. Звичайно, якщо наша нова влада вчасно не втрутиться у цей процес, що має, як на наші часи, усі  ознаки дестабілізації.
М.Шевчук
Фото з архіву редакції

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *