Телефон прямої лінії за номером 76-43-88, яку проводив у вівторок з хмельничанами секретар міської ради Костянтин Чернилевський (на фото), був якщо не “червоний”, то помітно “рожевий”: майже півтора десятка додзвонювачів виявили бажання поспілкуватися з владою. Як завжди, поділити їх можна було на три категорії. Першу склали люди, яким не байдуже загальне життя міста, його зовнішній стан. Друга, найбільша, складалася з тих, хто потребує конкретної допомоги. Третя категорія — представники громадських об’єднань, різних суспільних груп. Отож відповідачу доводилося миттєво орієнтуватись у суті звернень, готуючи відповіді на них та відповідні доручення комунальним службам.
Телефон прямої лінії за номером 76-43-88, яку проводив у вівторок з хмельничанами секретар міської ради Костянтин Чернилевський (на фото), був якщо не “червоний”, то помітно “рожевий”: майже півтора десятка додзвонювачів виявили бажання поспілкуватися з владою. Як завжди, поділити їх можна було на три категорії. Першу склали люди, яким не байдуже загальне життя міста, його зовнішній стан. Друга, найбільша, складалася з тих, хто потребує конкретної допомоги. Третя категорія — представники громадських об’єднань, різних суспільних груп. Отож відповідачу доводилося миттєво орієнтуватись у суті звернень, готуючи відповіді на них та відповідні доручення комунальним службам.
Осінньо-зимовий період диктує особливі вимоги перед жителями і житлово-комунальним господарством міста. Головним залишається своєчасна і ґрунтовна підготовка до нього. Так, мешканці будинку №28/3а на вулиці Панаса Мирного поскаржилися на погане опалення, а з будинку №77/1 на вулиці Проскурівського підпілля просили терміново здійснити ремонт будівлі, яка дала тріщину і загрожує руйнуванням. Кілька дзвінків стосувалися неправильного, на думку мешканців, нарахування за послуги опалення. Так, за адресою вулиця Перемоги, 12, за словами жителів, у різних під’їздах чомусь різні цифри тарифів. Дехто згадав міську програму утеплення будинків, яка, на жаль, не реалізовувалася повністю з об’єктивних причин, і просить її продовжити. Деякі додзвонювачі є давніми учасниками прямої лінії, не даючи спокою міській владі та комунальним службам. Одна з таких активних скаржниць, жінка-інвалід наполегливо воює з ЖЕКом №2, вимагаючи встановити на її будинку дашок обов’язково пофарбований і такий, що захистить від дощу та снігу.
А ось звернення іншої площини. Старожил міста звертає увагу на стан зупинки “Філармонія” на Кам’янецькій, де її “обжив” якийсь бомж, вирішивши таким чином свої житлові проблеми. Про те, що її обважили в магазині з рибою, поскаржилася жінка, вимагаючи покарати винних і навести порядок. Колишні працівники цукрового заводу просять допомогти у розрахунку його власниками за їхніми акціями.
Серед дзвінків був один, який неприємно здивував своєю особливістю — від імені батьків учнів одного з навчальних закладів міста. Люди скаржилися на поведінку його директора, який, за їхніми словами, зневажливо ставиться як до вчителів, так і до дітей. Ще одне характерне звернення: члени Всеукраїнської організації ветеранів попросили окремої зустрічі з ними для вирішення наболілих питань.
Костянтин Чернилевський реакцію на звернення не відкладав, деякі доручення на виконання звернень надавав у перервах між дзвінками, щодо інших мають бути проведені відповідні обстеження і навіть службові розслідування. Про наслідки роботи додзвонювачі будуть проінформовані.