Пряма телефонна лінія “Запитай у влади” за номером 76-48-88 для хмельничан стала звичним способам у спілкуванні з керівниками міста вирішувати власні проблеми і виявляти ініціативи щодо благоустрою та розвитку міста. Стосовно останнього на цій лінії вже є додзвонювачі “зі стажем”, які висловлюють одразу цілий пакет різних скарг і пропозицій.
Пряма телефонна лінія “Запитай у влади” за номером 76-48-88 для хмельничан стала звичним способам у спілкуванні з керівниками міста вирішувати власні проблеми і виявляти ініціативи щодо благоустрою та розвитку міста. Стосовно останнього на цій лінії вже є додзвонювачі “зі стажем”, які висловлюють одразу цілий пакет різних скарг і пропозицій.
Нинішнього вівторка у ролі відповідача на прямій лінії виступив заступник міського голови Анатолій Нестерук. І перший дзвінок до нього пролунав якраз від постійного та активного учасника спілкування. Він вкотре звернув увагу на низьку культуру обслуговування пасажирів у маршрутках, невідповідність санітарним нормам продавців у м’ясному павільйоні на ринку “Ранковому” та необхідності зробити до нього пішохідну доріжку, потребу відновити тролейбусну зупинку біля Будинку побуту на вулиці Інститутській, на стан зовнішньої реклами та різницю цін у міських аптеках. З одного боку, це звернення засвідчило небайдужість людини до цих та інших питань життя міста, а з іншого — на недостатнє реагування на ці звернення відповідних служб міського господарства. Анатолій Нестерук визнав актуальність цих питань і взяв їх вирішення під особистий контроль.
Характерно, що про недоліки роботи громадського транспорту говорили й інші додзвонювачі: щодо надто гучної музики у маршрутках та її низький художній рівень, потреби покращення сполучення з кладовищем у Раковому тощо. А мешканці будинку №48 на вулиці Кам’янецькій поскаржилися на роботу тролейбусників: мовляв, у ранкові та вечірні години гучне озвучення зупинок заважає їм відпочивати. Зрозуміло, що всім не догодиш, але враховувати інтереси навіть окремих громадян необхідно — такої думки заступник міського голови. За таким підходом відбувалося спілкування з усіма додзвонювачами. Вони просили вплинути на поведінку будівельників на вулиці Перемоги, 8/2, які, зводячи житловий будинок по сусідству, нехтують інтересами людей, щось робити зі старими, напівзбудованими будівлями у центральній частині міста, довести до завершення благоустрій території ближнього Ракового, здійснити очищення обвідного каналу вздовж Південного Бугу, допомогти приватизувати житло у гуртожитку та інше.
Як завжди, результати спілкування, зокрема про виконані роботи на надані послуги, будуть доведені до додзвонювачів, а висловлені ними пропозиції взяті до уваги. Щодо останніх Анатолій Нестерук висловив подяку за небайдуже ставлення до життєдіяльності міста й роботи міської влади.
Наш кор.