Наприкінці жовтня розпочнеться практична реалізація проекту Міжнародного фонду “Відродження” “Громадський моніторинг діяльності Центру надання адміністративних послуг у м. Хмельницькому (ЦНАП), який впроваджує Львівська громадська організація “Центр досліджень місцевого самоврядування”. Проект передбачає експертну оцінку діяльності ЦНАП за допомоги зокрема методу “таємного клієнта” — анонімне опитування його відвідувачів. Для ознайомлення та опрацювання цього методу організаторами була залучена спеціально створена робоча група проекту за участю членів громадської ради при міськвиконкомі. Минулого тижня робоча група провела перше засідання, на якому розглянула представлені методичні матеріали з проведення опитування відвідувачів ЦНАПу.
Наприкінці жовтня розпочнеться практична реалізація проекту Міжнародного фонду “Відродження” “Громадський моніторинг діяльності Центру надання адміністративних послуг у м. Хмельницькому (ЦНАП), який впроваджує Львівська громадська організація “Центр досліджень місцевого самоврядування”. Проект передбачає експертну оцінку діяльності ЦНАП за допомоги зокрема методу “таємного клієнта” — анонімне опитування його відвідувачів. Для ознайомлення та опрацювання цього методу організаторами була залучена спеціально створена робоча група проекту за участю членів громадської ради при міськвиконкомі. Минулого тижня робоча група провела перше засідання, на якому розглянула представлені методичні матеріали з проведення опитування відвідувачів ЦНАПу.
Модератор проекту Ігор Бригілевич ознайомив членів робочої групи з макетом анкети, яка була розроблена соціологами. З цією анкетою волонтери проекту упродовж листопада мають опитати 500 відвідувачів ЦНАПу за їх добровільною згодою й анонімно. Представлений варіант анкети місить 11 запитань за відповідними критеріями. На підставі відповідей на них і визначатиметься усереднена експертна оцінка дільності ЦНАП. Обрані для анкетування респонденти поділятимуться як за статтю, так і за віком: від 18 до 60 та більше років. Їм пропонуватиметься відповісти з визначенням власних оцінок за п’ятибальною системою на те: звідки вони дізналися про ЦНАП, для отримання якої послуги вони звернулися, чи її отримали або ні через якусь причину, скільки часу чекали на послугу, чи влаштовує час очікування і графік прийому, чи задоволені якістю обслуговування та зручністю, як хотіли б отримувати інформацію та консультацію про послуги, як змінилася якість їх надання зі створенням ЦНАП та які пропозиції з покращення його роботи можна запропонувати?
Члени робочої групи висловили свої зауваження та пропозиції до пунктів анкети, котрі в узагальненому варіанті узгоджуватимуться з фахівцями фонду “Відродження”. З остаточно відпрацьованим варіантом, починаючи з 28 жовтня, працюватиме група волонтерів. Надалі проектом фонду передбачена низка інтерв’ю з працівниками ЦНАП і посадовцями міської влади щодо організації роботи центру, його робочих документів відповідності приміщень та кваліфікації персоналу. Узагальнені матеріали опитування та інтерв’ю складатимуть звіт експертів щодо виявлення проблем та рекомендації для їх вирішення.
Володимир РАЗУВАЄВ