Забезпечення повної та ефективної реалізації права громадян на звернення є важливим напрямком повсякденної діяльності, яка здійснюється міською радою та її виконавчим комітетом. Однією з нових і, як підтвердив аналіз, ефективних форм реалізації такого права стали електронні звернення, які надходять на адресу керівництва міста через офіційний сайт Хмельницької міської ради. Такий спосіб спілкування міської влади з громадою обумовлений вимогами часу та дає можливість вступати у діалог із владою в зручний для себе час з дому або службового приміщення.
Забезпечення повної та ефективної реалізації права громадян на звернення є важливим напрямком повсякденної діяльності, яка здійснюється міською радою та її виконавчим комітетом. Однією з нових і, як підтвердив аналіз, ефективних форм реалізації такого права стали електронні звернення, які надходять на адресу керівництва міста через офіційний сайт Хмельницької міської ради. Такий спосіб спілкування міської влади з громадою обумовлений вимогами часу та дає можливість вступати у діалог із владою в зручний для себе час з дому або службового приміщення.
Як ми бачимо з досвіду, хмельничани досить активно користуються такою формою звернень задля порушення та вирішення проблемних питань, отримання необхідної інформації або подання пропозицій, зауважень чи скарг щодо життєдіяльності міста.
Так, протягом поточного року на адресу керівництва міста через офіційний сайт міської ради надійшло понад 100 звернень від хмельничан. Усі вони отримали у відповідь інформацію про результати розгляду поданих звернень у найкоротші терміни.
За оперативність та небайдуже ставлення до порушеного у колективному зверненні питання стосовно перенесення сміттєвих контейнерів від ДНЗ №21 в інше місце батьківський комітет цього садочка висловив щиру подяку міському голові та його команді.
Громадянка Н.В.Копишинська (вул. Козацька, 65/1) 7 травня звернулася з проханням відловити безпритульних собак та закрити каналізаційний колодязь на прибудинковій території. Протягом десяти календарних днів працівники МКП “Хмельницькводоканал” закрили цей колодязь. А у дворі будинку працівники МКП “Спецкомунтранс” виловили двох безпритульних псів та доставили їх до притулку. Вже 11 червня згадана вище заявниця звернулася з проханням провести дезінфекцію підвального приміщення її будинку. Протягом п’яти робочих днів і ці роботи виконані.
Такі неодноразові звернення одних і тих же громадян з різних питань свідчать лише про зростання довіри до міської влади завдяки її небайдужого ставлення до кожного конкретного питання, яке порушується мешканцями обласного центру.
Не залишилося поза увагою міської влади і звернення мешканців будинку №17 на вулиці Волочиській щодо закриття каналізаційного люка біля будинку. Протягом двох днів порушене заявниками питання було вирішене силами ЖЕКу №1.
Чимало проблем накопичилося і в мешканців житлового будинку на вул. Рибалка, 22/1: встановлення замка у підвальному приміщенні, дезінфекція підвалу, відновлення вуличного освітлення та освітлення підвалу. Працівники ЖЕД-1 ТОВ “ЖЕО” оперативно відреагували на болючі питання мешканців та в п’ятиденний термін усунули всі недоліки.
Десятки громадян отримали змістовні роз’яснення стосовно зміни тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, маршрутної мережі громадського транспорту міста Хмельницького та з інших питань.
На конкретних прикладах ми констатуємо тільки окремі випадки оперативного реагування та позитивного вирішення проблемних питань керівництвом міста і комунальними службами. Жодне, без винятку, звернення, яке надходить на адресу міської влади, зокрема і через офіційний сайт міської ради, не залишається поза увагою. Адже при розгляді того чи іншого звернення міська влада прагне здійснювати комплексний підхід, не допустити формалізму та бюрократизму, виявляти повагу, тактовність та співчуття до людей, особливу увагу звертати на пільгові категорії та малозахищені верстви населення.
На жаль, через брак коштів або з інших об’єктивних причин не всі звернення можна позитивно вирішити одразу та повністю. Однак хмельничани завжди отримують конкретну та корисну інформацію про хід розгляду їхніх звернень або необхідну консультацію чи кваліфіковану правову допомогу щодо вирішення порушених питань.
Отож пропонуємо і вам скористатися чудовою можливістю електронного зв’язку та отримати конкретну, змістовну відповідь або роз’яснення у найкоротші терміни.
Ми раді будемо поспілкуватися з вами на офіційному сайті міської ради у розділі “Хмельницька інформаційна мережа комунальних платежів” на сторінці “Подайте пропозицію чи скаргу щодо життєдіяльності міста”.
За інформацією відділу роботи зі зверненнями громадян міської ради