Соціум

У ЦНАПі навчали працівників правильно спілкуватися з відвідувачами

За сприяння представництва Фонду Фрідріха Науманна в Україні, відбувся дводенний семінар, замовником якого була Хмельницька міська рада.

Попередньо було визначено дві цільові аудиторії. Скажімо, адміністратори дозвільного центру та державні реєстратори Центру надання адміністративних послуг розглядали питання вдосконалення психологічних навичок спілкування з громадянами (замовниками послуг). Програма занять для цієї цільової групи передбачала кілька блоків: як правильно поводитись, як уникати конфліктів, як створити сприятливу атмосферу для розмови тощо. Проводила заняття психолог Олена Ступак.

Друга цільова група обговорювала Закон “Про адмінпослуги” і мала змогу спілкуватися із розробником цього документа, заступником голови правління Центру політико-правових реформ Віктором Тимощуком.

На семінарі розглянуто також блок питань, пов’язаних з вдосконаленням технології надання адмінпослуг за участі Ігоря Бригілевича, керівника проекту створення Центру.

Вл. інф.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *