Чи багато ми знаємо вітчизняних виробників, до товарів яких у нас немає жодних претензій? Адже, витрачаючи кошти з власного гаманця, маємо багато вимог до одягу, який купуємо. Зазвичай хочемо, щоб модель і тканина, з якої вона пошита, були модними, якісними та комфортними. На жаль, цим критеріям не завжди відповідає вбрання, придбане на місцевих ринках. Але це зовсім інша тема. Ми ж хочемо поговорити про те, чим радує сьогодні потенційних покупців хмельницький виробник жіночого одягу, що орієнтується на офісний варіант під відомим брендом Helen-А.
Чи багато ми знаємо вітчизняних виробників, до товарів яких у нас немає жодних претензій? Адже, витрачаючи кошти з власного гаманця, маємо багато вимог до одягу, який купуємо. Зазвичай хочемо, щоб модель і тканина, з якої вона пошита, були модними, якісними та комфортними. На жаль, цим критеріям не завжди відповідає вбрання, придбане на місцевих ринках. Але це зовсім інша тема. Ми ж хочемо поговорити про те, чим радує сьогодні потенційних покупців хмельницький виробник жіночого одягу, що орієнтується на офісний варіант під відомим брендом Helen-А.
Оскільки ПП “Аленс Мода Груп” має висококваліфіковане конструкторське бюро, то це, як розповідає його директор Анатолій Коваль, дозволяє щомісяця оновлювати модельний ряд на 15 і більше одиниць. Це плаття і сарафани, спідниці і блузки, штани і жакети… Для виробництва використовуються тільки якісні натуральні тканини в широкому асортименті та кольорах. Поряд із жіночим одягом підприємство випускає дитячий шкільний одяг — найрізноманітніших моделей і фасонів, з гарної натуральної тканини, який можна купити за досить демократичними цінами.
Діяльність компанії повністю прозора. За 1,5 року сплачено 1,5 мільйона гривень податків. Якщо говорити більш конкретно, то лише єдиного соціального внеску підприємець сплачує щомісяця до 40 тисяч гривень, ПДВ — до 20 тисяч гривень, а квартальний податок на обіг — до 30 тисяч гривень.
Клієнти підприємства — власники магазинів та бутиків на території України, Росії, Білорусі, які купують жіночий одяг та шкільну форму оптом. Проте з недавніх пір філософія ПП “Аленс Мода Груп” стала дещо іншою. “Якщо раніше ми більше переймалися оптовою реалізацією виробленого товару, то тепер запускаємо новий проект, — розповів Анатолій Сергійович. — Він передбачає розвиток сітки роздрібних магазинів по всій Україні. В будь-якому місті: на сході, в центрі, на півдні чи заході можна буде відкрити магазин, де продаватимуться товари нашого виробництва, але процес буде повністю контрольований нашою компанією. Людина, що зацікавиться цією пропозицією, має подбати лише про приміщення та найняти продавців, а про все інше потурбуємося ми. Ми навчимо персонал, допоможемо із дизайном приміщення, встановимо в ньому свою спостережну апаратуру, сканер штрих-кодів, комп’ютер з програмою та касовий апарат, проведемо маркетингову та рекламну кампанії. Товар з центрального офісу надходитиме в магазин централізовано. Ціна на товар також буде контрольованою: як вхідна, так і реалізаційна. Виторг перераховуватиметься на спеціальні рахунки, а наприкінці кожного місяця підбиватимемо затрати та доходи. Різниця між вхідною та реалізаційною цінами й складе дохід власника магазину. Ми зацікавлені в тому, щоб магазин працював з доходами й мав високу рентабельність. Постараємося цьому всіляко сприяти.
Ще одна цікава новація: кожен магазин, що працюватиме на наших умовах, виконуватиме ще й Інтернет-замовлення. До речі, не так давно ми відкрили Інтернет-магазин Helena.ua, який має кілька розділів: новинки сезону для жінок; все для чоловіків; для найменших; шкільна форма сезону 2012 року; для спорту, відпочинку і туризму; ігри і подарунки для вас; прикрась свій дім і сад; офіс і авто. Спочатку в Інтернет-магазині планували продавати тільки товари власного виробництва під торговою маркою Helen-A. Але згодом було прийнято рішення надати можливість клієнтам придбати товари інших виробників і брендів, потрібних у повсякденному житті. Всі магазини, які відкриватимуться на умовах нашого франчайзингу, матимуть змогу торгувати ще й тим товаром, який є в нашому Інтернет-магазині”.
Якщо говорити про жіночий одяг ПП “Аленс Мода Груп” у сезон весна-літо, то він вражав різноманіттям фасонів та яскравою гамою кольорів. “А який одяг пропонуватимете в колекції осінь-зима?” — цікавлюся в дизайнера компанії Наталії Посвістак. “Модний одяг сезону осінь-зима 2012/2013 — це, в першу чергу, свобода вибору і можливість підкреслити власну індивідуальність. Думаю, що кожна жінка, яка познайомиться з нашою колекцією, знайде для себе той одяг, який акцентує на рисах, що роблять її неповторною. Пропонуємо своїм клієнтам різноманітні плаття, сарафани, спідниці з басками на блискавці. Саме цей елемент трансформує одяг і змінює його стиль з буденного на святковий і навпаки. Підтримуючи модний мінімалізм, для блуз додаємо яскраву фурнітуру і вони виглядають стримано, але вражаюче. Використовуємо також неординарне поєднання кольорів. Наприклад, якщо раніше ми поєднували в одному виробі різні відтінки одного кольору, то тепер міксуємо, здавалось би, непоєднюване. До прикладу, кораловий колір доповнюємо синім і, навпаки, синій — зеленим… Те ж стосується фактур тканин. Скажімо, блузон шиємо з шифону, а спідницю — з трикотажу. Маючи легкий напуск, блузон разом з спідницею створюють оригінальний ансамбль два в одному. Висоту спідниці можна змінювати, а з нею і образ тієї, хто одягнув цей ансамбль…”
Вікторія СТАНДРІЙЧУК