Нинішнього вівторка перший дзвінок за телефоном 76-48-88, за яким хмельничани мають можливість спілкуватися з керівництвом міста, пролунав ще за п’ять хвилин до початку прямої телефонної лінії. Отож здавалося, що чорний колір телефонного апарата впродовж наступної години зміниться на червоний. Але цього разу секретарю міської ради Валерію Лескову довелося відповісти лише на чотири дзвінки.
Нинішнього вівторка перший дзвінок за телефоном 76-48-88, за яким хмельничани мають можливість спілкуватися з керівництвом міста, пролунав ще за п’ять хвилин до початку прямої телефонної лінії. Отож здавалося, що чорний колір телефонного апарата впродовж наступної години зміниться на червоний. Але цього разу секретарю міської ради Валерію Лескову довелося відповісти лише на чотири дзвінки.
Мешканка вулиці Інститутської від імені групи сусідів звернулася з проханням запровадити пасажирський маршрут з Південно-Західного мікрорайону на вулицю Прибузьку, щоб пенсіонерам полегшити доступ до міської стоматологічної поліклініки. Особливо цього потребують літні люди як для лікування зубів, так і для їх протезування. Звернення це вже не перше, але досі ця проблема не вирішена через збитковість такого маршруту. Втім, за словами Валерія Лескова, вона розглядатиметься за участю відповідних структур міської ради, враховуючи запровадження нової схеми пасажирських перевезень у місті та вимог щодо них.
Запевнив він і мешканку будинку №3а з вулиці Свободи у належному реагуванні на її скаргу щодо поганого опалення їхнього житла впродовж двох останніх років. Комунальники, за її словами, ці скарги не задовольняють. Інша проблема у мешканців кооперативного будинку №10 на вулиці Зарічанській. На цій прибудинковій території у вкрай поганому стані дороги, сама вона вільно використовується сусідніми закладами. На це Валерій Лесков відповів, що благоустрій цієї території обов’язково буде покращений, поточний ремонт доріг упродовж року відбудеться. Водночас він поцікавився іншими проблемами будинку і запропонував мешканцям створити об’єднання співвласників (ОСББ), якому міська рада зможе передати цю земельну ділянку безоплатно для користування на власний розсуд, відтак проблем з її захопленням уже не буде. Пообіцяв він і розібратися з побутовими проблемами у провулку Свободи.
Через обмаль дзвінків більше пощастило журналістам, які мали можливість дізнатися від секретаря міської ради про деякі сторони життєдіяльності міста. Зокрема щодо тенденції до поступового скорочення торгівлі на речових ринках, забудови окремих мікрорайонів, перспектив облаштування зоо-ринку на новому місці, фінансового стану деяких комунальних підприємств та їх подальшого розвитку, можливості прийняття в експлуатацію за певних умов збудованої частини другої черги Чернелівського водогону та інше.
Коментуючи характер цієї прямої телефонної лінії, Валерій Лесков зауважив: обмаль дзвінків свідчить про дієвість запровадженої в місті розгалуженої системи спілкування громадян з владою, котра ефективно сприяє вирішенню їхніх проблем.
Володимир РАЗУВАЄВ