Навчально-виховане об’єднання №28 — це не лише базовий освітянський заклад нашого найбільшого спального мікрорайону — Озерної, але й, без перебільшення, його освітянсько-культурний центр. Нині тут навчаються 1136 учнів, а педагогічний колектив складається з-понад 110 фахівців і технічних працівників. Відома озернянська школа, бо так її частіше називають у мікрорайоні, і своїми освітянськими традиціями, неодноразово її колектив відзначався на найрізноманітніших конкурсах у своїй галузі. Зазначимо, що за підсумками 2010 року її директор Галина Мельник стала переможцем і нашого конкурсу “Людина року” у номінації “За виховання національної еліти”. Тож не випадково черговий день газети “Проскурів” відбувся саме у цьому педагогічному колективі, адже спільних тем для спілкування з газетою міської ради тут було немало.
Навчально-виховане об’єднання №28 — це не лише базовий освітянський заклад нашого найбільшого спального мікрорайону — Озерної, але й, без перебільшення, його освітянсько-культурний центр. Нині тут навчаються 1136 учнів, а педагогічний колектив складається з-понад 110 фахівців і технічних працівників. Відома озернянська школа, бо так її частіше називають у мікрорайоні, і своїми освітянськими традиціями, неодноразово її колектив відзначався на найрізноманітніших конкурсах у своїй галузі. Зазначимо, що за підсумками 2010 року її директор Галина Мельник стала переможцем і нашого конкурсу “Людина року” у номінації “За виховання національної еліти”. Тож не випадково черговий день газети “Проскурів” відбувся саме у цьому педагогічному колективі, адже спільних тем для спілкування з газетою міської ради тут було немало.
Звичайно, найширше їх коло торкалося освітянської проблематики. У розмові з редактором газети Богданом Теленьком педагоги звернули увагу, зокрема, на незрозумілу їм увагу до внутрішнього розпорядку шкільного життя різноманітних перевіряючих структур, чого ніколи у практиці діяльності освітянських закладів не було. Адже перевірка, скажімо, відвідування учнями школи, гурткова, факультативна, індивідуальна робота зі школярами була завжди прерогативою дирекції навчальних закладів. “Пошуки корупції в школах на таких прикладах псевдодіяльності перевіряючих структур — це приниження авторитету адміністрації шкіл, педагогів”, — вважають наші співрозмовники. Більш категоричним з цього приводу був редактор “Проскурова”, який вбачає у таких фактах відволікання суспільної уваги від справжніх проявів корупції в країні, які, справді, проникли вже в усі владні структури. Заразом у розмові з педагогами об’єднання була порушена й проблема фізичного виховання в школі, яка є також достатньо надуманою. Турбують учителів-гуманітаріїв спроби їх профільного Міністерства переписувати підручники з історії України, втручатись у виховний процес, де штучно вкраплюються виховні заходи на кшталт відомої патріотичної гри для школярів радянської пори “Зірниця” тощо.
У свою чергу учасники зустрічі дізналися про особливості редакційної політики “Проскурова”, про здобутки і проблеми газети, її творчі плани, зокрема, у нинішньому році. А ще газета після цієї зустрічі взяла на свій контроль ситуацію з довгобудом житлової багатоповерхівки, яка вже добрий десяток років стоїть поруч зі школою. Проблематика цього довгобуду не лише в невиконанні зобов’язань його забудовників перед пайовиками, серед яких є і члени педколективу школи, але й у тому, що він нині становить реальну загрозу для дітей. Будівництво неогороджене, на ньому нема жодної охорони, тож не дивно, що там можна часто побачити й озернянську дітвору…
Редактор “Проскурова”, зокрема, подарував у бібліотечний фонд свою нову книжку публіцистики “Технологія громадянського спротиву”, куди увійшли кращі есеї, опубліковані в газеті за останні сім років. А підсумком цієї зустрічі можна вважати, насамперед, довірливу і дружню атмосферу у спілкуванні, так би мовити, обох сторін.
Наш кор.