Актуально

Транспортна кишеня на Кам’янецькій

Затори на дорогах і жвавих перехрестях давно перестали бути проблемою лише міст-мільйонників. Через вузькі дороги та надлишок транспорту затори у центрі Хмельницького стали звичним явищем. Найбільше від автомобільного перевантаження потерпає середмістя. Аби звільнити головну та найдовшу вулицю обласного центру — Кам’янецьку, потрібно облаштувати на ній ще одну заїзну кишеню на зупинці громадського транспорту “Філармонія”. Це дозволить розширити проїжджу частину. Проєкт облаштування кишені на цьому місці розробили ще 2019 року. Однак для його реалізації бракувало грошей. Загалом облаштування заїзної кишені міській казні обійдеться приблизно у 2,5 мільйона гривень.
“Зупинка на Кам’янецькій — одне з найбільш уразливих місць, адже там одразу за світлофором закривається повністю вся смуга руху. Хаос, постійні затори — також часті “гості” на перехресті вулиць Кам’янецької і Гагаріна та за перехрестям. Заїзна кишеня повинна суттєво вирішити проблему”, — розповідає заступник міського голови — директор департаменту інфраструктури міста Василь Новачок. — Ця робота дороговартісна, бо, по-перше, потрібно споруджувати монолітну бетонну стінку. По-друге, електромережі слід частково переносити з-під кишені. Доведеться лагодити й асфальтне полотно”. Раніше на зупинці стояло кілька МАФів, які захаращували територію. Їх демонтували ще минулого року, і нині про це нагадує нерівний асфальт під ногами та вищерблена тротуарна плитка.
Водії не проти будівництва кишені. Кажуть, це пришвидшить проїзд головною вулицею міста. І додають: на цій же вулиці потрібна, як мінімум, ще одна кишеня на зупинці “Пам’яті героїв”, яка відома, як “біля танку”.
Поки що інших заїзних кишень у місті цьогоріч облаштовувати не будуть. У планах — розширити смугу руху для повороту праворуч на перехресті Старокостянтинівського шосе і вулиці Зарічанської.
Роботи з будівництва заїзної кишені на зупинці “Філармонія” планують почати влітку цього року. До того часу, очевидно, хмельничани так і спотикатимуться на нерівному тротуарному покритті зупинки.

Тетяна Русанівська

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *