В центрі уваги

Рекламного хаосу не буде

Центральна вулиця міста — це як вітальня у власній оселі, де має бути не лише чисто й прибрано, а й затишно та комфортно. Адже зі смаком підібрані рамки, вазони й аксесуари додають вишуканості й стилю, а задля цього варто не перевантажити кімнату зайвими деталями.
Утім у своїй квартирі це зробити простіше, ніж на вулиці, адже у кожній крамничці, кав’ярні, магазині свій господар і його смаки не схожі на смаки сусіда, бо в кожного власні вподобання. Тож навіть чиста і чепурна вулиця часто тисне на зір як какафонія на вуха. Наша Проскурівська — не виняток. Фактично більшість вивісок розміщені хаотично, виконані у різних стилях, різних розмірів, серед них особливо неприємними є крикливо-яскраві рекламні засоби, які спотворюють вигляд фасадів історичних будівель. Саме тому навесні цього року виконком міської ради затвердив “Дизайн-код вулиці Проскурівської”, який передбачав реалізацію заходів із впорядкування розміщення вивісок, покращення їх естетичного виду, збереження автентичності історичного середовища і туристичної привабливості вулиці. Відповідно до затвердженого документа в центральній частині міста на вивісках торговельних закладів, закладів харчування мають розміщуватися тільки об’ємні літери, натомість під забороною великі громіздкі вивіски. Для інформування відвідувачів біля входу в будівлі мають розміщуватися назви установ, підприємств на прозорих табличках за прикладом європейських міст.
Загалом “Дизайн-код вулиці Проскурівської” дозволить покращити загальний вигляд головної пішохідної вулиці міста і змінити обличчя Хмельницького на краще.
За півроку частина підприємців врахувала вимоги дизайн-коду та привела зовнішній вигляд вивісок у відповідність до даних вимог. Проте досі не змінений зовнішній вигляд ще багатьох вивісок. У зв’язку з цим управління архітектури та містобудування підготувало проєкт рішення “Про демонтаж самовільно розміщених вивісок, кронштейнів та елементів зовнішньої реклами на вулиці Проскурівській”, оскільки зовнішній вигляд та розміщення даних вивісок порушує вимоги не лише дизайн-коду, а й Правил розміщення вивісок у місті, затерджених Хмельницькою міськрадою та Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету міністрів України.

Ольга Сєргєєва

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *