Споживач

Центри обслуговування чекають на своїх споживачів газу

У програмі “Влада і громада” телерадіокомпанії “Місто” керівник управління клієнтського сервісу “Хмельницькгазу” Юлія Стрілець розповіла про роботу Центрів обслуговування клієнтів, а також відповіла на актуальні питання споживачів зі сторінки у Facebook.

Тож Центри обслуговування клієнтів жодного дня від початку карантину не припиняли свою роботу, а перейшли на дистанційне обслуговування за номером Контакт-центру (067) 01-14-104.

Нині ж усі 11 Центрів, які є в області, здійснюють повноцінний прийом клієнтів, але виключно з дотриманням карантинних вимог. Тож з питань приєднання до газових мереж, реконструкції, зміни власника, отримання довідок тощо споживачі мають можливість звернутися у підрозділи за місцем проживання.

За словами Юлії Стрілець, аби передати показання лічильника, дізнатися суму заборгованості та стан свого особового рахунку, відвідувати Центри не потрібно. Менеджери нададуть вичерпну інформацію за телефонами Контакт-центру: (0382) 742-104, (067) 01-14-104. Також уся інформація є в онлайн сервісах: Особистому кабінеті, мобільних додатках, чат-ботах, якими нині вже успішно користуються 185 тисяч подолян-споживачів газу.

“Особливою популярністю користується Особистий кабінет на сайті 104., — зазначила пані Юлія. — Тому всі охочі, зателефонувавши за номером (067) 01-14-104, можуть за кілька хвилин отримати цей зручний сервіс та у постійному доступі контролювати власний особовий рахунок.

Важливо, що Особистий кабінет доступний також і отримувачам державної допомоги: пільговикам та субсидіантам.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *