У фокусі

Влада і люди чують одне одного

Згідно з результатами опитування, проведеного соціологічною групою “Рейтинг” на замовлення Міжнародного республіканського інституту, рівень схвалення діяльності Хмельницького міського голови Олександра Симчишина — найвищий в Україні. Йому висловили довіру 80 відсотків хмельничан. Відтак наш мер за рейтингом довіри містян — на першій сходинці в Україні. Найбільше балів серед муніципалітетів набрала й команда Олександра Симчишина. Рівень довіри до діяльності Хмельницької міської ради серед усіх обласних центрів склав 71%. Це також перше місце в Україні.

Одним із показників такої довіри є й кількість звернень хмельничан до керівництва міста. Протягом першого півріччя поточного року їх було понад 27 тисяч. Це майже 150 звернень щодня.
Із загальної кількості звернень громадян найбільше зареєстовано 26258. На особистому прийомі керівництво міста прийняло 1203 мешканці. Аналіз, проведений відділом зі звернень громадян, показав, що найбільше питань хмельничан стосувалися соціального захисту (23994 звернення), роботи комунального господарства міста (926) та земельних відносин (740). Результати та хід вирішення порушених у зверненнях громадян питань перебувають на постійному контролі міської влади, регулярно аналізуються на засіданнях виконавчого комітету, виробничих нарадах тощо.
Враховуючи те, що звернення громадян є одним із ефективних механізмів, який забезпечує діалог між органами місцевого самоврядування та мешканцями, міська влада постійно вдосконалює цей механізм. А саме:
— запроваджено цілодобову роботу телефону довіри міського голови та автовідповідача у відділі роботи зі зверненнями громадян;
— встановлено спеціальні скриньки (у відділі роботи зі зверненнями громадян, біля будинку міської ради, в закладах охорони здоров’я та освіти, управляючих муніципальних компаніях) для пропозицій, побажань та зауважень мешканців міста;
— систематично проводяться прямі телефонні лінії “Міська влада відповідає”.
Протягом звітного періоду організовано та проведено 29 прямих телефонних ліній за участю міського голови Олександра Симчишина, секретаря міської ради Михайла Кривака, заступників міського голови Андрія Бондаренка, Володимира Гончарука, Галини Мельник, Анатолія Нестерука та керуючого справами виконавчого комітету міськради Юлії Сабій. За результатами проведення прямих телефонних ліній, зареєстровано 238 звернень від мешканців міста. Усі звернення своєчасно розглянуті, заявникам надані конкретні обґрунтовані відповіді.
Водночас задля зручності людей міська влада проводить виїзні прийоми громадян у мікрорайонах міста. Так, у першому півріччі 2020 року організовано та проведено три особисті виїзні прийоми керівництва міста, а саме: керуючим справами міськвиконкому Юлією Сабій на базі УМК “Центральна” (21 січня), заступниками міського голови Галиною Мельник на базі УМК “Проскурівська” (11 лютого) та Андрієм Бондаренком на базі УМК “Південно-Західна” (10 березня). Усі звернення своєчасно розглянуті, заявникам надані конкретні відповіді на порушувані ними питання.
Ефективно та оперативно опрацьовуються звернення мешканців міста, які надходять на адресу керівництва міста через офіційний сайт міської ради (електронні звернення, петиції).
Протягом звітного періоду зареєстровано та опрацьовано 418 електронних звернень. Усі вони якісно розглянуті, надані конкретні відповіді в терміни, передбачені чинним законодавством.
За шість місяців 2020 року було створено 285 петицій. З них оприлюднено та розглянуто лише 78 петицій (інші не відповідали основним вимогам Порядку розгляду електронної петиції). П’ять петицій набрали 500 і більше голосів. Результати розгляду всіх петицій своєчасно оприлюднені на порталі “Петиції” офіційного сайту Хмельницької міської ради.

Ольга Сєргєєва

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *