Споживач

“Хмельницькгаз” посилено готує газорозподільну систему області до безперебійної доставки газу

Як відомо, з початку року рішенням НКРЕКП рахунок на газ, який тривалий час отримували споживачі, був розділений на дві окремі платіжки. Одна — за газ як товар, друга — за його доставку. Таким чином, було завершено анбандлінг на газовому ринку України: відділено продаж газу від його розподілу (доставки) та виконано вимоги Закону України “Про ринок природного газу” та Третього енергетичного пакета.

У передачі “Влада і громада” на ТРК “Місто” нещодавно в деталях обговорили процес доставки газу споживачам області та способи дистанційної оплати послуг з технічним директором АТ “Хмельницькгаз” Дмитром Дідичем та керівником управління клієнтського сервісу Юлією Стрілець.

Зокрема Дмитро Дідич зазначив, що газорозподільна система Хмельниччини почала будуватись ще з 1950-х років, тому є зношеною і вкрай потребує планових капіталовкладень, які надходять від оплати послуг з доставки газу. Адже лише підтримка мережі в належному технічному стані дасть можливість безперебійно та безпечно доставляти природний газ кожному з-понад 400 тисяч подолян. Тому нині колектив з майже двох тисяч газовиків області цілодобово, без вихідних обслуговує та контролює майже 18 тисяч км газогонів. Екстрена служба 104 виїжджає на виклики у найвіддаленіші населені пункти області, аби не допустити аварійних ситуацій.

Як саме газ надходить до споживачів?

“Видобутий газ, також газ і з підземних газосховищ, під тиском надходить в магістральні газопроводи, на яких встановлені компресорні станції, що створюють та підтримують тиск газу в газотранспортній системі, — розповідає Дмитро Дідич. — Далі транспортується магістральними газопроводами до газорозподільних станцій, на яких проходить передача газу в мережі газорозподільчих компаній, як-от АТ “Хмельницькгаз”. Потім газ надходить на газорозподільні пункти (ГРП/ШРП), де і понижується вже до тієї величини тиску, яка необхідна для щоденної роботи газового обладнання: плит, колонок, котлів. Увесь цей складний технологічний процес забезпечують газовики у 18 структурних підрозділах області: аварійної служби 104, групи експлуатації мереж, служби захисту газопроводів від корозії, обслуговування ГРП/ШРП. Тож спеціалісти регулюють та підтримують стабільний тиск у мережі, обстежують щоденно сотні кілометрів, аби знайти та ліквідувати витоки газу.

Керівник управління клієнтського сервісу АТ “Хмельницькгаз” Юлія Стрілець познайомила глядачів з онлайн сервісами: Особистим кабінетом на сайті 104.ua, мобільними додатками 104.Mobile, Вайбер-ботом. Клієнти, завдяки дистанційним сервісам, можуть вести навіть до п’яти рахунків та допомагати своїм батькам, старшим родичам або сусідам, аби уникати черг та дотримуватись вимог карантину.

Можна також зателефонувати у Контакт-центр 067-01-14-104, вказати номер рахунку або адресу і за кілька хвилин через отримане смс-повідомлення на телефон – перейти за посиланням у вже готовий свій Особистий кабінет.

“Хмельницькгаз” вдячний споживачам, які розуміють важливість процесу доставки газу та вчасно сплачують за послуги: до 20 числа місяця. Однак, на жаль, борг споживачів на 1 червня склав майже 22 млн грн, що вкрай негативно впливає на виконання Інвестиційної програми підприємства та планових першочергових заходів.

За інформацією “Хмельницькгазу”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *