COVID-19

Недоречний ексклюзив

Пандемія коронавірусу стала серйозним випробуванням для кожного. Ми сьогодні проходимо головний іспит — на людяність. Аби допомогти, багато підприємців та підприємств на певний час змінили свій звичний напрямок роботи. Але далеко не вся їхня продукція є корисною та доречною у ситуації, що склалася.
Як приклад — дизайнерські маски. Безсумнівний плюс ідеї в тому, що бізнесмени в період кризи знайшли нову можливість для заробітку. Але, виходячи з моральних принципів, суттєвий мінус — це продаж абсолютно безкорисної речі, зіславшись на модні тенденції весни! Але ж хіба можна назвати горе, яке відчули тисячі людей по всьому світу, “модною тенденцією”? Пряме призначення медичної маски — не данина моді, а забезпечення бар’єру для можливого поширення інфекції. То чи можна вважати дизайнерську маску ідентичну медичній? Виріб, пошитий з простої або синтетичної тканини та прикрашений різними витребеньками, під час носіння швидко стане вологим, що створить ідеальну флору для розмноження бактерій! Тому можливість заразитися тільки зросте! А це означає, що користі така маска не несе нікому, крім охочих заробити.
Просуваючи свій бізнес завдяки штучному ажіотажу на “ексклюзив” та привертаючи увагу до власної персони хвалебними сюжетами та коштовною рекламою в соцмережах, надто зухвало називати себе героєм сьогодення. Мільйони людей щодня виконують важливішу роботу, але це чомусь не викликає такого масового захоплення. Натомість виробники дизайнерських масок свідомо знехтували моральними та етичними принципами і несуть відповідальність перед клієнтами, адже, продаючи захист сумнівної якості, щодня наражають їх на небезпеку. До авторів більш спрощених творінь теж запитання: в чому унікальність вашої роботи? Можливо, хоча б частина коштів з продажу масок спрямована на благодійність? Чи певна кількість виробів подарована дитячому будинку або лікарні? Варіантів людяності безліч. Безсовісно та егоїстично вихвалятися роботою, користь якої сумнівна. Тим більше робити з цього сенсацію. Прикро лише, що люд схвалює та активно підтримує такі ідейні починання, знімаючи відповідальність не лише з виробників, а й з самих себе.

Ольга Сєргєєва

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *