Споживач

Обговорили якість газу та деталі його доставки

Щоп’ятниці о 16.00 у центрі обслуговування клієнтів Городоцької дільниці “Хмельницькгазу” проходять відкриті діалоги з клієнтами. Такі зустічі стали вже традиційними, адже в затишній атмосфері, “без бар’єрів”, можна поспілкуватися з фахівцями-газовиками й отримати відповіді на всі запитання.

Темою зустрічі цього разу стало ознайомлення з роботою газовиків в питанні цілодобової доставки газу майже 18 тисячам споживачів району.

Тож керівник підрозділу Володимир Свінціцький розповів, який шлях проходить енергоносій, аби потрапити в домівку кожному споживачу та які роботи безперервно проводять газовики. Адже та частинка газопроводу, яку люди бачать на вулиці? — насправді мізер, бо ж “Хмельницькгаз” обслуговує майже 18 тисяч кілометрів труб, тисячі будинкових регуляторів тиску і одиниць різного обладнання, яке забезпечує наявність потрібного об’єму газу в помешканні 24 години на добу.

Також старший менеджер Центру обслуговування клієнтів Марта Борита вручила два квитки на концерт співачки Ірини Федишин, які були розіграні серед споживачів на сторінці “Хмельницькгазу” у соціальній мережі Facebook.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *