Місто і влада

Місто стає ще відкритішим для громади

У рамках проекту TAPAS “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах”, який реалізується за кошти американського та британського урядів, в Україні діє програма в галузі відкритих даних. Хмельницький серед міст, які бажають бути більш відкритими для своїх громад та створити нові можливості для бізнесу. Торік у місті створили і запустили портал з наборами даних My City, які  сьогодні доступні й роблять життя хмельничан комфортнішим.

Наразі для працівників структурних підрозділів Хмельницької міської ради розпочато навчання з підвищення якості відкритих даних та приведення їх у відповідність до національних стандартів. Заняття проходять у приміщенні Хмельницької міської централізованої бібліотечної системи. Серія воркшопів організована ХМКП “Хмельницьк-інфоцентр”, їх проводить тренер-експерт з відкритих даних Андрій Гнап. У розмові він зазначив, що Хмельницький не так давно приєднався до Міжнародної Хартії відкритих даних. Це означає, що місто взяло на себе певні зобов’язання відкритості, прозорості у доступі до різної інформації управлінь, відділів та комунальних підприємств. Загалом — це вже другий сезон тренінгів, суть яких полягає в підвищенні обізнаності фахівців міської ради, комунальних підприємств з точки зору публікації інформації про їх діяльність згідно з Законом України “Про доступ до публічної інформації” та постановою Кабінету міністрів №835 “Про доступ до публічної інформації в форматі відкритих даних”. І якщо торік для працівників структурних підрозділів міської ради були лише вступні заняття щодо технології та законодавства, то нині увагу учасників вокршопів акцентуватимуть на технічній складовій, аби менше допускати помилок під час роботи з інформацією.
Хмельницький уже відкрив для користування різних цільових аудиторій 14 відкритих реєстрів, на офіційному сайті міської ради буде оприлюднено понад 300 наборів відкритих даних виконавчих органів та комунальних підприємств.
“Сьогодні на загал пропонуємо ще 24 нові реєстри, які систематизуються, — повідомила керуючий справами виконавчого комітету міської ради Юлія Сабій. — Вони стосуються роботи управління культури і туризму. Усі реєстри ми приводимо у відповідність до національних стандартів”.
Кількість відвідувань порталу My City свідчить, що хмельничани все частіше сюди заходять і самостійно беруть потрібну їм інформацію, бо це зручно й швидко. Тож є надія, що з часом, коли всі дані стануть публічними і доступними, значно зменшиться письмових запитів у різні управління та відділи міської ради.
Вікторія СТАНДРІЙЧУК

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *