Культура

З нічого зробив цукерку

Cумбур побаченого навколо, особливо у місті, де рябить рекламою, знецінює візуальну інформацію — усе змішується. Причиною цьому, вважає молодий і креативний дизайнер з Херсона Семен Храмцов, є непрофесійний дизайн.

Як своєрідне висміювання проблем сучасного графічного середовища — його експозиція “Банери. Критичний дизайн”, відкриття якої відбулося 21 лютого в обласному художньому музеї.

До гостей заходу Семен Храмцов звернувся через екран монітора компʼютера: “Цими плакатами я висміяв сучасний “дизайн”, побудований на плагіаті. Така продукція створюється не професіоналами, а аматорами за день. От і свої банери я створив за кілька днів, збивши до купи інтернетівські картинки і написи. Хоча вони сортовані за формою та кольором”.

Вийшло у автора досить непогано: яскраві плакати, на яких — усі кольори райдуги, приваблюють, їх хочеться розглядати. Вони будуть цілком доречними в оформленні інтерʼєрів.

Якщо вам сподобається, — жартома звернувся автор до глядачів, — за кілька днів зроблю вам ще з десяток таких банерів і надішлю”.

Якщо ж серйозно, то Храмцов,1983 року народження, — дизайнер, куратор різноманітних практик та медій сучасного мистецтва. Також він учасник рок-групи “Рапани”. Серед персональних та групових творчих проектів — “Банери” та “Супутник” (Мистецький арсенал, Київ), “СМС-ка” та “День народження” (Вроцлав), “Зато любов” та “Вівтар смаку” (Херсон) та інші.

Ірина САЛІЙ

Фото Миколи ШАФІНСЬКОГО

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *