Що може бути кращим за вік-енд на морі? Особливо, коли до відпустки ще далеко, а бажання поніжитися на морському пляжі уже не дає спокою. Втілити цю маленьку мрію в життя нашому кореспонденту, разом із трьома десятками інших українських журналістів, допомогла компанія МТС. Вона організувала для них дводенний прес-тур в Одесу.
Що може бути кращим за вік-енд на морі? Особливо, коли до відпустки ще далеко, а бажання поніжитися на морському пляжі уже не дає спокою. Втілити цю маленьку мрію в життя нашому кореспонденту, разом із трьома десятками інших українських журналістів, допомогла компанія МТС. Вона організувала для них дводенний прес-тур в Одесу.
Вихідні на березі Чорного моря стали б гарним подарунком для будь-кого. Якщо ж відпочинок організували спеціально з нагоди професійного свята (у нашому випадку — до Дня журналіста), то перебування на лазурному узбережжі перетворилося на вдвічі приємнішу місію. Тим більше, що ініціатори до дрібниць продумали програму прес-туру та зробили все, аби він був схожим не на звичайне відрядження, а на міні-відпустку з приємними сюрпризами.
Перший день журналістська делегація провела подалі від міської метушні та галасу на курорті Грибівка, який знаходиться за 30 кілометрів від Одеси. Тут нас гостинно приймав п’ятизірковий готель “Чорне море Бугаз”, у якому ми, завдяки висококласному сервісу та гостинному персоналу, справді відчули себе віп-гостями. Однак якими б розкішними не були апартаменти готелю, сидіти в чотирьох стінах ніхто не збирався, бо за півтори сотні метрів розпочиналися безкраї морські краєвиди. Тому вже о восьмій ранку, щойно зійшовши з автобуса, більшість поспішила одягнути купальні костюми і вперше в цьому році занурилися ще в трохи прохолодні морські хвилі. Власне на пляжі журналісти й провели більшу частину суботнього дня, за винятком офіційної частини — прес-конференції. Її спікерами були директор Центрального територіального управління “МТС Україна” Дмитро Пономаренко, директор Київського територіального управління Ольга Устинова та експерт з зовнішніх відносин Ігор Кулаков. Представники телекомунікаційної компанії влаштували невеличкі презентації, під час яких розповіли про новинки бренду, які вже побачили світ і ті, які ще перебувають у розробці. Всю продукцію МТС, починаючи від мобільного Інтернету і закінчуючи телефонами, журналісти отримали нагоду перевірити на собі. Їх тестування відбувалося в неформальній обстановці на тому ж таки пляжі. Завершився день вечерею під відкритим небом і купанням у морі перед сном.
Неділя розпочалася з трансферу в селище Шабо, де на нас чекала екскурсія винним заводом та Центром культури вина, що знаходиться на його території. Протягом майже трьох годин гід знайомив нас із нюансами виноробної справи: від вирощування винограду до мандрівок винними льохами, в яких напій доходить до кондицій, набуваючи неповторних смакових якостей. Звичайно, завершилося все традиційною дегустацією продукції заводу, під час якої сомельє не лише навчав як правильно смакувати і насолоджуватися вином, але й поділився деякими секретами своєї професії.
Після обіду в ресторані “Шабський дворик” делегація вирушила в Одесу. Звичайно, що більшості журналістів уже не один раз доводилося бувати в цьому чарівному місті на березі моря, але, завдяки всезнаючому гіду, нам вдалося побачити перлину Причорномор’я з іншого боку. Спочатку вуличками та вулицями, про кожну із яких одесити можуть повідати чимало небилиць та кумедних історій, ми мандрували автобусом. Потім знайомство зі столицею українського гумору та її гостинними господарями продовжили вже на своїх двох: піша прогулянка Дерибасівською, перерахунок Потьомкінських сходин… Словом, туристичний маршрут був традиційним, однак хмельницьким журналістам добути цю частину екскурсії не судилося — поспішили на поїзд. Але, завдяки соціальним мережам і фотозвітам своїх колег, нам, хоча б візуально, вдалося зацінити всі непобачені того дня одеські принади.
Ольга Цимбалюк