Середа, лютого 21, 2018

Запитання "Проскурова"

Про перші кроки новообраної міськради

Запитання "Проскурова"

Сьогодні відбудеться перша організаційно-установча сесія Хмельницької міської ради сьомого скликання. Не сумніваючись у конструктивності її роботи, напередодні ми зустрілися з деякими впливовими депутатами з різних партійних фракцій, які, за нашою інформацією, мають усі підстави їх очолити. Депутати відповіли на запитання про те, якими вони бачать перші кроки новообраної ради.

Читати далі: Про перші кроки новообраної міськради

 

Ваші застереження та очікування від місцевих виборів

Запитання "Проскурова"

— Як на мене, дуже важливо, щоб новий міський голова, новообрана міська рада зберегли всі наші спільні напрацювання у захисті малого і середнього бізнесу.

Читати далі: Ваші застереження та очікування від місцевих виборів

   

Як ви оцінюєте результати місцевих виборів?

Запитання "Проскурова"

Іван Бухал, голова асоціації громадських організацій “Народна сила”, голова громадської ради при міськвиконкомі:
— Виборчий закон, за яким відбулися нинішні вибори до місцевих органів влади, вкрай невдалий і найгірший за всі попередні. Депутатами місцевих рад мали бути обранці від конкретних виборчих округів, незалежно від партійної приналежності. Фактично вийшло, що навіть переможцям на цих округах не були гарантовані депутатські мандати, якщо їхні політичні сили не подолали прохідний бар’єр. Так сталося з багатьма партіями, хоча їхні списки складалися з гідних кандидатів. Отож мажоритарну систему вважаю кращою і демократичнішою, вона дозволяє висуватися будь-кому і не залежати від партій. Люди мають обирати на місцевому рівні тих, кого добре знають і кому довіряють. На жаль, цього не сталося через недоліки законодавства, хоча особисто радий за тих колег-депутатів уже минулого скликання, кому ці недоліки не завадили знову бути обраними.

Читати далі: Як ви оцінюєте результати місцевих виборів?

   

Нова виборча система: плюси і мінуси

Запитання "Проскурова"

Василь Ваків, голова фракції ВО “Батьківщина” в обласній раді:

—  Зміни, запроваджені у виборчому законодавстві для місцевого самоврядування, — лише часткове його оновлення, загальну політичну картину вони не порушують. Так, уже бачимо появу нових політичних сил, але міжпартійна ієрархія не потерпає від цього: партії, котрі вже здобули авторитет, його зберігають. Нові партутворення дещо захопилися гаслами, які придатні для виборчої кампанії вищого рівня — до Верховної Ради чи президентської, але їх поява — це нові обличчя суспільних лідерів.
Позитив — відкриті списки кандидатів на місцях. Це добре для тих, хто про себе вже заявив. Насамперед, для господарників, які розуміються на проблемах людей. Інша особливість: уже розкручений кандидат може витягнути партію для подолання прохідного бар’єра і навпаки — йому допоможе розкручена політична сила. Це нові ознаки взаємозв’язку партій та їх висуванців, він позначиться через два роки, коли відбудуться наступні вибори з новим розкладом місцевих громад. Здобутий спільний авторитет за ці роки буде вирішальним.
Негативом вважаю запровадження двох турів голосування на виборах міського голови. Це зайві кошти, особливо у нинішній складний час.

Сергій Трояновський, голова товариства російської культури “Русь”, лауреат премії імені Б.Хмельницького:
— Думаю, хотіли якнайкраще, а вийшло як завжди. Позитивна річ — відкриті списки партій, але на місцевому  рівні мажоритарна система є доцільнішою. Так, на виборчих округах за нею людей банально підкуповували, але нині кандидатам треба, мабуть, купувати ще й місце у списку. Поява нових, практично невідомих широкому загалу партій лише заважає: за гучними гаслами не видно реального змісту. Дивує, що деякі з цих новоутворень декларують на місцевому рівні те, що може робити лише Верховна Рада, а не, скажімо, обласна чи міська. Матимемо і парадокс: віддамо найбільше голосів за якогось кандидата на своєму окрузі, а депутатом він не стане, якщо його партія не подолає прохідний бар’єр у 5%. Отож це знову вибір не людей, а політичних партій.

Людмила Головко, заступник головного лікаря поліклініки №1:
— У законі про нинішні місцеві вибори є раціональне зерно, незважаючи на певні недоліки. Добре, що партійні списки кандидатів відкриті й об’єднують людей з різних соціальних груп, це дає можливість робити свідомий, конкретний вибір. Уже через два роки виборці зможуть усвідомити свою або помилку, або правильність рішення і надалі вже остаточно визначитися.
Наслідками прийнятого закону стала поява багатьох нових для виборців політичних партій, про які вони раніше не знали. Це оновлює загальну політичну палітру, знайомить з новими політичними силами та суспільними лідерами, відтак розширюється вибір кандидатів. В українців є нагода побачити їх у дії, зробити висновки на подальші виборчі кампанії, зокрема до Верховної Ради. Водночас відкритість партійних списків накладає на політичні сили відповідальність за вибір кандидатів та їхню діяльність як конкретних народних обранців.

   

Як ви оцінюєте рік президентства Петра Порошенка?

Запитання "Проскурова"

Альона Береза, громадська активістка:
— Я не задоволена однозначно ні Мінськими угодами, ні тим, що зроблено в державі впродовж останнього року. Нині саботується впровадження докорінних змін, особливо люстрація та боротьба з корупцією. Докази цьому ми можемо бачити й на обласному рівні. Так, частина одіозних чиновників Хмельницької облдержадміністрації залишилися на своїх посадах, призначення деяких голів райдержадміністрацій виглядає дивним і не сприймається місцевим населенням. Однак слід відзначити як позитив, що влада стала ближчою, двері почали відчинятися перед громадськістю, проте її діяльність і досі залишається непрозорою.

Читати далі: Як ви оцінюєте рік президентства Петра Порошенка?

   

Сторінка 3 з 18

first
  
last
 
 
start
stop
    

(c) Газета Хмельницької міської ради "Проскурів"
(c) Сайт розроблений ХМКП "Хмельницькінфоцентр"
Використання матеріалів дозволяється за умови обов'язкового посилання на джерело  www.proskuriv.info